vrijdag 19 juni 2015

Best friends tag


Mijn beste vriendinnetje ken ik ondertussen al meer dan 10 jaar en we hebben samen al veel meegemaakt! We hebben samen hoogtepunten meegemaakt, maar elkaar ook gesteund tijdens de dieptepunten. Vandaag een tag zodat jullie haar een beetje beter leren kennen! 

1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?
Paola: We kennen elkaar nu al meer dan 10 jaar. We gingen naar dezelfde brugklas en fietsen regelmatig samen met andere meiden naar school toe. 
Jantina: We zaten bij elkaar op de middelbare school. Niet bij elkaar in de klas maar fietsen wel samen naar school. Ook zaten we in de pauze wel eens samen bij het zelfde groepje. Op het MBO kwamen we wel bij elkaar in de klas.

2. Wat is je favoriete herinnering samen?

Paola: Al die keren dat we terug fietsen naar huis vanaf school. Op donderdag waren we altijd rond 1 uur vrij en dan deed ik er in totaal vaak meer dan 3 uur over om thuis te komen terwijl dat prima in 45 minuten kon. We haalden dan altijd babychips bij een supermarkt en raketjes bij de cafetaria. Deze aten we dan op onder ons beruchte tunneltje. 
Jantina: Samen stappen. Heerlijk samen tutten, indrinken en heerlijk dom doen!

3. Beschrijf elkaar in één woord.
Paola: Gezellig
Jantina: Lief <3

4. Wat is je droombaan?

Paola: Gastouder aan huis. Ooit hoop ik dit nog te gaan doen. 
Jantina: Mijn droombaan is werken in een kinderkleding winkel. Of een eigen bed and breakfast lijkt me ook leuk.

5. Wat is je favoriete make up merk? 

Paola: Sleek en dan vooral de oogschaduw palette's! Leuk geprijsd en zoveel mooie kleuren!
Jantina: Ik heb niet echt een favoriet merk. Ik vind qua budget merk Essence erg fijn en Maybelline en Max factor als iets duurder merk

6. Waaraan erger je heel erg?
Paola: Mensen die niet eerlijk zijn. Zeg gewoon wat je vind en doe niet achterbaks. 
Jantina: aan mensen die kortzichtig, arrogant of zelfingenomen zijn en mensen die smakken tijdens het eten.

7. Waar in de wereld wil je nog met diegene naar toe?

Paola: Een weekje naar New york! Samen winkelen! 
Jantina: Een weekendje Londen lijkt me erg leuk. Heerlijk shoppen en de tourist uithangen.

8. Wie doet er langer over om klaar te zijn in de ochtend?

Paola: Jantina 
Jantina: Ik denk dat Paola dat is. Sinds ik mama ben schiet ik snel wat aan. Poets mijn tanden kam mijn haar en de rest komt later wel. Dus ik kan vrij snel haha.

9. Favoriete seizoen?

Paola: Lente! Ik wordt blij van de zon en alle bloemen die mooi in bloei staan. 
Jantina: De lente! Al het mooie jonge groen, voorjaar bloemen, jonge diertjes. Daar word ik zo blij van :D

10. Favoriete song op dit moment?

Paola: 


Jantina: Ik heb op het moment niet echt een favoriet. Ik vind heel veel verschillende muziek mooi. Van Ed Sheeran tot Lindsey Stirling. 


11. Hakken of gympen?
Paola: Hakken. Vrouwelijk en het geeft me meer lengte met mijn 1.58 meter 
Jantina: hakken bij een jurkje of op feestjes en gympen bij een broek.

12. Lievelings dier? 

Paola: Kat. Wij hebben twee katten (Grolsch en Bols) 
Jantina: De Slow Loris. Zo schattig met zijn grote ogen! Ik smelt al bij de gedachte hihi

13. Als je huis afbrandde en je familie is in orde wat zou je nog meenemen?

Paola: Mijn katten. Deze zou ik echt niet willen missen. 
Jantina: Mijn huisdieren. Zonder twijfel!

14. Blackberry of iPhone?

Paola: Maakt mij niet uit. 
Jantina: Samsung!! Haha

15. Heb je een YouTube account?
Paola: Ja, Mijn account kun je hier vinden. 
Jantina: Nope....

16. Wat vind je dat je vriend of vriendin YouTube videos maakt?
Paola: Dat doet ze niet.
Jantina: Ja Leuk! Vond het de eerste keer alleen wel raar om haar op YouTube te zien.

17. Wie is langer met make up bezig?

Paola: Gemiddeld per week denk ik dat ik langer bezig ben. Ik kan met 5 minuten klaar zijn op een dag, maar ik ben ook zeker wel eens langer bezig. 
Jantina: Ik denk dat dat heel erg van het moment afhangt. Ik denk dat gewoon 'door de week' Paola er langer mee bezig is en met iets speciaals ik. 

18. Wie kan mooier zingen? 

Paola: Ikke niet! 
Jantina: Ik denk dat ik dat ben ook al klinkt dat vaak ook nergens naar... Sorry Paola ;)

19. Justin bieber of One direction?

Paola: Maakt mij niet uit.
Jantina: Euh.... geen van twee.... 

20. Skinnybroek of spijkerbroek?

Paola: Skinnybroek.
Jantina: toch wel een spijkerbroek al is een Skinny soms ook leuk.




Jantina is vanaf nu mijn gastblogger en zal de vrijdagartikelen gaan verzorgen!


Kende jij deze tag al?