woensdag 10 juni 2015

Volg mij


Ik heb het bloggen weer opgepakt en vanaf nu zullen er 6 dagen per week weer artikelen verschijnen en ik ben ook weer actief op social media! Nu komt er binnenkort iets heel leuks aan, dus ik zou het leuk vinden als jullie me gaan volgen. 
Mij volgen kan op 4 verschillende manieren:

bloglovin: Zodra ik een nieuw artikel post komt er binnen een uur een update op bloglovin. Zo ben en blijf je altijd op de hoogte.
twitter: Hier post ik dingen die mij bezighouden in het leven. Dit zijn vooral de dagelijkse dingen en de ene keer met foto en de andere keer zonder.
instagram: Hier post ik foto's die je niet tegen gaat komen in het mijnleveninbeeld artikel! Een extra kijkje dus.
youtube: Alle video's die ik post op mijn blog komen een dag van te voren al op youtube.


De namen zijn aanklikbaar en zo kom je in een keer bij mijn profiel uit!


Waar volg jij mij al?