zaterdag 6 juni 2015

Fotd Summer feelings


Gisteren was het heerlijk weer en ik had meteen zin om met zomerse kleuren te spelen qua make-up! Ik droeg een roze lipstick in combinatie met een groene tint op mijn ogen. Op mijn wangen heb ik een bronzer gebruikt voor een mooi geheel.


De producten die ik heb gebruikt zijn van Max & more, Catrice, Mua, Nyc, Balea, Luminelle en Essence. Allemaal goed betaalbare producten en een paar ware budget toppers.


Ik begon met het aanbrengen van mijn gezichtsmake-up. Ik bracht eerst de camouflage cream van Catrice aan. Deze heeft een geweldige dekking en dat kan ik op dit moment goed gebruiken, want ik slaap niet zo goed waardoor ik veel last heb van donkere kringen rond mijn ogen. Daarna bracht ik de Cc cream aan van Max & more met een sponsje van de Action en ik poederde het af met de Max & more foundation poeder. Dit deed ik met een poederkwast van Balea. De bronzer die ik aanbracht is van de Beach cruisers limited edition van Essence. Deze is van vorig jaar en al niet meer te krijgen. Ik bracht hem met de schuine kwast van Essence.


Op mijn ogen bracht ik 3 verschillende kleuren aan uit de Starstruck quattro van Mua. Ik bracht eerst de groene tint aan met de platte kwast van de Hema op mijn bewegende ooglid. Daarna pakte ik er een andere platte kwast van de Hema en daarmee bracht ik in de hoek van mijn crease de donker bruine tint aan. In de rest van mijn crease bracht ik de licht bruine tint aan. Als finishing touch bracht ik een mascara van Nyc aan en een oogpotlood van Luminelle.




Op mijn lippen koos ik voor Cotton candy van Essence. Deze lipstick is romig van structuur en heeft een mooie felroze kleur.




Kreeg jij gister ook spontaan zin om met kleuren te spelen qua make-up? 


Gerelateerde artikelen: 
Catrice camouflage cream 010 ivory