woensdag 17 juni 2015

Fotd Monaco


Gisteren liep ik bijna de hele dag zonder make-up, maar rond een uurtje of drie besloot ik me toch nog op te maken. Ik maakte ik een make-up look met opvallende kleuren op mijn ogen! Ik ben er best wel trots op en vandaag laat ik zien hoe ik hem gemaakt heb en met welke producten.

Voor het maken van deze make-up look heb ik een heleboel verschillende merken gebruikt. De merken die ik heb gebruikt zijn:

- Gezicht: Gosh, Action, Max en more, Ebelin, Idyl en Ecotools
- Lippen: Catrice
- Ogen: Sleek, Kruidvat, Essence, Hema en Nyc


Ik begon met het aanbrengen van de foundation. Dit deed ik met een sponsje van de Action zoals altijd! De foundation die ik aanbracht is van Gosh. Ik poederde de foundation af met een poeder van Max en more en een kwast van Ebelin. Ebelin is enkel in Duitsland te krijgen, maar mocht je er zijn dan raad ik hun kwasten zeker aan. Op mijn wangen bracht ik een blush van Idyl aan. Idyl is niet echt een bekend merk en kocht ik ooit bij een onbekendere drogist. Ik bracht hem aan met een kwast van Ecotools.



Op mijn lippen droeg ik een lipgloss van Catrice. Deze zou 8 uur moeten blijven zitten, maar dat haalt hij zeker niet.


Op mijn ogen bracht ik 4 verschillende oogschaduw kleuren aan die allemaal uit het Monaco palette van Sleek komen. Ik begon met het aanbrengen van de tweede bovenste kleur op mijn bewegende ooglid. Daarna bracht ik de vijfde kleur van onder aan in mijn crease en ik bracht he iets hoger op richting mijn wenkbrauw. In mijn ooghoek en op mijn waterlijn bracht ik de lila kleur aan. Tot slot bracht ik in de crease de eerste kleur van de tweede rij aan.

Door de eerste kleur die ik aanbracht kreeg ik wat last van fall out. Dit haalde ik weg met de waaierkwast van de Hema. Tot slot bracht ik op mijn wimpers nog een mascara van Nyc aan.





Draag jij vaak  opvallende kleuren op je ogen? Of ga je sneller voor natuurlijke tinten?