maandag 15 juni 2015

Mijn leven in beeld week 24


Deze week was een gezellig week. Ik moest 4 dagen werken, sprak met twee vriendinnen af en ging een dagje winkelen met mijn man! Het weer was geweldig en daar heb ik met volle teugen van genoten. 
Maandag 8 juni: 

Op maandag ochtend rommel ik vaak wat aan achter de computer en dit was ook vandaag het geval. Ik noteerde mijn blogstatistieken in een word bestand en ging druk opzoek naar een vakantie. Rond 11 uur ging ik me opmaken.


Helaas maakte ik mijn Cc cream van Max en more op. Ik hoop dat ze deze nog hebben bij de Action, want het is een topper.


Op mijn lippen droeg ik een lip cream van Essence die ik ooit voor 50 cent uit een bak heb gevist. Hij droogt mat op en ik vind het effect erg mooi.


Ik had zaterdag van mijn vader een passiebloem voor mijn verjaardag gekregen en deze zat vol met knoppen. De eerste bloem was nu open, dus dat moest ik snel vastleggen. Volgens mij bloeien ze maar een dag. Zonde, want ze zijn erg mooi. Om 12 uur ging ik naar het werk toe en toen ik om half 7 thuis kwam stond het eten al voor me klaar. broccoli met kaassaus, gekookte aardappelen en een gehakt schnitzel. Na het eten ging ik samen met mijn man kaasbroodjes maken. Het recept hiervan kwam dinsdag online.

Dinsdag 9 juni:

Mijn wekker ging om 7 uur en er stond een dagje werken op de planning.


Mijn make-up look van vandaag! Wederom met de lip cream van Essence.


In mijn middag pauze eet ik een Rolo toetje. Super lekker! Om 8 uur is het tijd voor de televisie. Ik kijk eerst Goede tijden slechte tijden, daarna Samantha en michael en tot slot utopia achter de pc.

Woensdag 10 juni: 

Ik heb vandaag geen foto's gemaakt en ook weinig bijzonders gedaan! Ik moest overdag werken en s'avonds zijn we even naar mijn zwanger zijn vrouw geweest.

Donderdag 11 juni: 


Bijna altijd als ik wakker word en naar de katten kijk dan wordt ik blij! Hoe schattig slaapt Bols hier! Ik heb vandaag rond 10 uur bij de Hema afgesproken met een Jantina (een vriendin). We nemen hier een ontbijtje en daarna slenteren we samen door de stad! Om half  1 trakteert ze me op een heerlijke hightea!


Ik kocht enkel twee tank tops bij de Takko en een notitieboekje! Rond half 3 waren we bij mij thuis en toen hebben we samen een tag gedaan. Deze zullen jullie aanstaande vrijdag gaan zien. Rond half 6 ging Jantina naar huis toe en begon ik met het maken van het eten. Deze keer stonden er doperwtjes, gekookte aardappelen en een hamburger op het menu. S'avonds keken we naar Goede tijden slechte tijden, Van etter tot engel en Kerels met een kleintje.

Vrijdag 12 juni: 

S'ochtends had ik nergens zin in. Ik was moe en had hoofdpijn. Ik ben bezig gegaan om een planning voor het bloggen te maken in Wunderlist!


Rond 12 uur bakte ik twee eieren voor de lunch.


Daarna maakte ik een zomerse make-up look. Deze hebben jullie zaterdag in een artikel kunnen zien. Om 2 uur had ik met een vriendin afgesproken. We zaten bij haar thuis in de tuin te genieten van het zonnetje.


S'avonds moesten er boodschappen gedaan worden voor de week! Er was een actie met 3 broden voor €2,50, dus daar maakten we dankbaar gebruik van. We kozen dan ook wat duurdere broden uit.


Ik kon het niet laten om nog een foto van de passiebloem te maken. Wat zijn ze toch prachtig om vast te leggen. 

Zaterdag 13 juni: 

 Rond kwart voor 9 stapten mijn man en ik in de auto om gezellig een dagje te gaan winkelen. Toen we daar aankwamen namen we eerst een ontbijtje bij de Bakker Bart. Je krijgt dan voor €2,95 een bartje met kaas of ham, een croissant met jam, een glas jus d' orange en een kop koffie of thee. Wij deden dit voor het eerst, want meestal doen we een Hema ontbijt voor 1 euro, maar dit is zeker een aanrader. We hebben eerst in het centrum zelf gewinkeld, maar ik kon niet echt slagen! Ik heb enkel een leuke spijkerbroek gevonden. Daarna zijn we doorgereden naar een ander gedeelte waar ook nog winkels waren en daar hebben we bij de croissanterie een broodje gegeten. Rond 3 uur waren we weer thuis en toen gingen we nog even naar de Karwei en de Formido om te kijken naar nieuwe verf. Om half 5 kwam mijn moeder even een uurtje langs.


Als avondeten aten we patat met shoarma, ui, paprika en champignons. Simpel, maar wel erg lekker. S'avonds zijn we in bad geweest en om 8 uur zijn de de jongens tegen de meisjes gaan kijken.

Zondag 14 juni: 

Vandaag maakte ik weer geen foto's! Ik beloof dat ik dit ga verbeteren. Ik ben s'ochtends druk bezig geweest met het maken van artikelen en planningen. In de middag moest ik werken en s'avonds aten we een heerlijke stamppot andijvie. Het recept hiervan komt morgen online! S'avonds ging ik aan de slag met het vooruit werken van artikelen. Er komt weer een boel leuks aan!


Hoe was jou afgelopen week?