donderdag 4 juni 2015

Botanical choice Skin softening mask Kiwi


Soms heeft je gezicht een oppeppertje nodig en mijn huid had dat zeker. De laatste maanden heb ik geen maskers meer gebruikt en ook het insmeren met bodybutter of lotion is al een hele lange tijd geleden. Gisteren besloot ik daar verandering in te brengen en mezelf even te vertroetelen! Ik gebruikte een masker met kiwi van Botanical choice.


Het masker zit in een zakje en bevat 15 ml. Vaak kun je met deze hoeveelheid wel twee keer doen, maar ik vind dat vaak een klieder boel, dus ik heb hem gewoon in een keer opgebruikt. Het masker bevat yoghurt wat een verzachtende werking moet hebben en kiwi moet de huid helpen revitaliseren.


Ik reinigde eerst mijn huid met een reinigingsmelk van Balea en daarna bracht ik met de foundation kwast van de Hema het masker aan. Het masker is vrij dun en wit van kleur. Er zitten kleine blauwe bolletjes in. Ik heb het masker zo'n 20 minuten laten intrekken en het toen verwijderd met een washand en warm water.


Tijdens het dragen voel ik het masker lichtelijk branden, maar het is niet storend.

Na gebruik ziet mijn huid er iets rustiger uit en hij voelt heel erg zacht aan. Mijn porien zijn helemaal open gaan staan, dus die heb ik daarna nog leeg gemaakt. Mijn huid was het duidelijk nodig. Dit is zeker een masker wat ik vaker ga gebruiken.



Gebruik jij elke week een gezichtsmasker?