woensdag 28 oktober 2015

W7 Chunky lips Sultry, Scandal en Spontaneous


Eind september konden jullie in een shoplog zien dat ik bij de Op = op voordeelshop drie Chunky lippotloden heb gekocht voor 6 euro! Normaal kosten ze €2,39 per stuk, maar als je drie koopt krijg je extra voordeel. Vandaag is het eindelijk tijd voor een review van deze dikke lip potloden


De Chunky lip potloden zien er een beetje uit als stiften met een dop erop. De huls heeft dezelfde kleur als de potloden. Dit vind ik een groot voordeel, want zo kun je de juiste kleur snel vinden in je stash. De potloden bevatten in totaal 2,5 gram en ze zijn 12 maanden houdbaar. Op de onderkant zit een draaisysteem zodat je het potlood omhoog kan draaien als hij op begint te raken.



De drie kleuren die ik kocht zijn Spontaneous, Scandal en Sultry. Alle drie roze van kleur, maar toch heel verschillend.
Spontaneous: Koraalkleurig. Leuk voor in het voorjaar!
Scandal: Licht roze. Een typische barbie kleur.
Sultry: Donker en met een bijzondere gloed. Perfect voor elke dag.


Bij het maken van de swatches merk ik dat ze heel makkelijk over mij huid glijden en zacht aanvoelen. De kleuren hebben een goed pigment en als ik de swatches wil verwijderen merk ik dat ze al in mijn huid gehecht zijn. Een goed teken voor de houdbaarheid! Ik heb voor het maken van de lip swatches mijn lippen gescrubd, maar helaas nog steeds last van velletjes. 

Sultry: 

Lekker opvallend en mijn favoriet van de drie. Ik vind vooral de glinsterende finish heel erg mooi!



Scandal: 

Toen ik hem net opdeed dacht ik nee... Een te hoog barbie gehalte voor mij, maar na een tijdje begon ik de kleur toch meer te waarderen! Ik denk dat dit een kleur is die je op de juiste manier moet combineren om hem goed tot zijn recht te laten komen!



Spontaneous: 

Ook deze kleur vind ik heel erg mooi en lekker opvallend. Deze ga ik van het voorjaar zeker vaak dragen.



Ik ben fan! De kleuren vind ik geweldig en het pigment nog beter. Wel merk ik dat de kleuren niet heel lang goed blijven zitten en dat ze snel vervagen, maar doordat de kleuren wat in je lippen trekken krijg je geen rare lijnen en gebeurd het wel op een mooie manier. Ook vind ik het een pluspunt dat ze heel fijn en zacht aanvoelen op je lippen. Voor deze prijs zou ik ze zeker niet laten liggen. Sterker nog.. Ik wil meer!


Wat is jou indruk van de Chunky lips van W7?