dinsdag 6 oktober 2015

Beauty favorieten september


Het is begin oktober en dat betekend dat het tijd is voor de favorieten van september. Die van augustus kwamen drie weken geleden nog online, dus deze keer geen tien producten maar zeven en helaas ook geen filmpje en foto's van wat mindere kwaliteit omdat mijn goeie camera kapot is!

De 7 favorieten: 


W7 In the buff palette:

We kennen de in the serie van W7 denk ik allemaal wel en ik heb op dit moment drie palette's van die lijn in mijn bezit! Ik vind ze alle drie heel erg prettig, maar nu de herfst om de hoek is komen zetten ben ik meteen weer verliefd op het in the buff palette! Dit palette bevat 12 herfstige tinten en ze hebben een mooie shimmer

Op = op voordeelshop €7,98


Catrice photo finish foundation 010 Sand beige:

Catrice heeft goede foundations, maar het nadeel is dat ze vaak maar kort in de schappen liggen! Deze prachtige foundation is alweer een tijdje uit de collectie en ik heb toen ik hoorde dat hij uit de schappen zou gaan heb ik vrij veel back ups ingeslagen. Helaas ben ik nu bezig met mijn laatste flesje! De reden dat ik deze foundation zo fijn vind is omdat hij een goede dekking heeft en de kleur goed past bij mijn huid. Ook vind ik het licht glimmende effect erg mooi!

Kruidvat €5,99 (helaas niet meer te koop)


Private party for her Nikki beach tm:

De parfum van de Action kunnen vaak wel mijn voldoening krijgen. Vaak kun je voor een paar euro al een goede fles krijgen en de geuren die ze verkopen vind ik vaak erg lekker. Sommige parfum moet je wel regelmatig bij spuiten, maar bij dit parfum van Nikki beach valt dat heel erg mee. De geur blijft ongeveer 6 uur hangen en ruikt bloemig en houtachtig. Perfect voor overdag.

Action €2,39 review


L'oreal paris lipstick 430 Mon jules:

Deze lipstick heb ik voor mijn moeder uitgezocht, maar zij vond hem niet prettig. Hij bleef bij haar niet lang zitten en daarom besloot ze hem aan mij te geven. Gelukkig ben ik het helemaal niet met haar eens, want bij mij blijft hij zeker wel een uur of vier zitten. Ook ben ik echt verliefd op de kleur!

Kruidvat €14,99 - review



Luminelle oogpotlood zwart:

Dit oogpotlood blijft maar terugkomen in mijn favorieten en ik geen andere potloden geeneens een kans meer. Dit potlood is helaas niet meer te krijgen, dus ik zal binnenkort toch echt wel opzoek moeten naar een ander!

Yves rocher €3,90 (helaas niet meer te koop)


Essence smokey eye brush:

Van deze smokey eye kwasten heb ik er ondertussen al twee in mijn bezit! Ik had er eerst maar een, maar vind hem zo fijn dat er een tweede bij moest komen. Ik gebruik hem tenslotte voor bijna al mijn ooglooks.

Kruidvat €1,39


Karl lagerfeld private klub:

Dit is een sample va 2 ml en ik kreeg deze bij een waardebon die ik kreeg van een vriend voor mijn verjaardag. Ik wist niet dat Karl lagerfeld ook parfums had, maar wat is de geur heerlijk! Ik ben er zuinig mee, omdat het maar een klein flesje is en de grote flesjes niet te betalen zijn, maar als er een speciale gelegenheid is dat komt deze uit de kast! De geur is fruitig en houtachtig met een tintje grapefruit!

parfumerie €65,00 voor 100 ml


Wat waren jou beauty favorieten van september?