vrijdag 2 oktober 2015

Hoera Jenoah is 6 maanden!


Geschreven door Jantina 
Deze week werd mijn kleine grote man alweer 6 maanden! Wat gaat de tijd toch snel! Vandaag deel ik foto's van de afgelopen maanden met jullie.



Zoals jullie in mijn bevallingsverhaal en de eerste weken kunnen lezen dat wij de eerste week in het ziekenhuis hebben doorgebracht in verband met een infectie. Gelukkig mochten we na een week naar huis!




Na de eerste maand was wel even wennen. Ineens draait je leven om een klein wonderlijk wezentje. Slapeloze nachten en soms met je handen in het haar. Jenoah had veel krampjes maar wat mooi is dan de lach van je kind.



Wat een heerlijke maanden hebben wij gehad. Lekker knuffelen en spelen. En heerlijk genieten van het mooie weer.



We nemen ons kleine ventje altijd overal mee naartoe. Lekker wandelen in het bos of een dagje naar het strand. Wat is het heerlijk om mijn kleine ventje van alles te zien genieten.



Wat gaat de tijd toch snel en wat word mijn ventje toch snel groot! Hij kan al aan de handjes staan en brabbelt er vrolijk op los. Hij geeft lieve natte kusjes en beste knuffel ter wereld!