maandag 19 oktober 2015

Mijn leven in beeld week 42 Bloggen, Jantina komt op bezoek en klussen!


Week 42 zit er alweer op! Wat gaat de tijd toch snel. De afgelopen week stond vooral in het teken van bloggen, de verbouwing van de keuken en dinsdag middag kwam Jantina gezellig even langs met Jenoah!


 - Op maandag maakte ik een look en ik combineerde mijn ooglook met een lichtbruine lipstick van Essence. Ik begin er steeds meer aan te wennen!
- Mijn camera is kapot en het kan wel 6 weken duren voordat hij weer terug is. Ik maak de foto's nu met mijn oude camera en dat is wennen! Voor de review artikelen maakte ik 152 en 138 foto's! Daar gaat veel tijd inzitten
- Sinds ik zwanger ben zijn mijn nagels veel sterker en ze waren nu zo lang dat ik er last van kreeg! Afknippen dus!
- Mijn make-up look van vrijdag! Deze keer met een donker bruine lipstick van Bourjois.


- Bols was aan het photo bomben terwijl ik foto's van mijn look maakte! Vooruit dan zet ik je op de foto!
- Bols licht 1x per dag in de box en dan vis ik hem er snel uit! Van de week maar een plantenspuit kopen, want ik wil hem er niet in hebben! Toch licht hij wel erg schattig
- Grolsch lag twee keer heel dichtbij me terwijl ik wakker werd. Best uniek!
- Maandag avond kochten we een katten verwen box. Grolsch was de laatste keer bij de dierenarts wat te licht en op deze manier probeer ik hem iets zwaarder te krijgen en stress weg te nemen! Nu hoef ik het blik maar te pakken en Bols en Grolsch staan naast me te springen!


- Op maandag keek samen met mijn man naar GTST met een zelfgemaakte appelflap en warme chocolademelk
- De keuken begint meer vorm te krijgen!
- We aten donderdag een ovenschotel met macaroni.
- Ik vind de herfst leuk omdat de kaarsjes dan weer aan gaan en het vroeg donker is!


- Maandag avond gingen we even naar de karwei en daar zag ik deze mooie lucht!
- Dinsdag kwam Jantina langs en die bracht cadeautjes mee voor de baby. Vooral het shirtje vind ik heel leuk.
- Ik sta in een online zwangerschapskrant.
- Swatches maken van een Action palette. Het artikel kwam donderdag online.


Hoe was jou afgelopen week?