maandag 26 oktober 2015

Mijn leven in beeld week 43 Kort en bondig


De afgelopen week was een week waarin ik weinig foto's gemaakt heb namelijk maar acht. Ik heb weinig bijzonders gedaan, maar ben wel actief bezig geweest!


- Dinsdag maakte ik deze make-up look! Ik vind dit soort lipstick tinten de laatste tijd echt geweldig! Opvallend, vrouwelijk en ik vind het me goed staan
- Bols zit iedere keer in beeld als ik foto's maak! Dan zetten we hem er ook maar op
- Bols licht nooit op zijn rug, maar gisteren lag hij wel heerlijk tegen mij aan terwijl Carlo zijn buik aaide. Carlo maakte snel een foto'en nadat die gemaakt was ging hij meteen weer 'normaal' liggen
- Woensdag had ik geen zin om uitgebreid make-up op te doen, dus ik kies simpel voor een lipstick, blush, bruine oogschaduw en wat mascara!


- Woensdag avond eten we Fusilli met ham en roomsaus. Heel makkelijk en snel te maken en nog lekker ook!
- Ik koop een leuk broekje bij de Takko voor de baby!
- Zondag was ik 30 weken zwanger en Carlo maakte een ontbijtje met dit lieve kaartje!
- Dinsdag ochtend was ik weer veel te vroeg uit bed! Dit gebeurd de laatste tijd zo vaak.


Hoe was jou week?