zaterdag 31 januari 2015

Notd winter


Ik denk dat het al bijna 3 maanden geleden is dat ik voor het laatst een leuk kleurtje op mijn nagels deed en vanaf nu wil ik het weer gewoon 1x per week gaan doen. Ik lakte mijn nagels in een mooie blauwe ijs kleur.


Het lakje wat ik heb gebruikt is van W.I.C. Herome en heet Cotton. Helaas is hij niet meer te krijgen omdat hij uit een limited edition komt. De limited edition waar hij uitkomt is zo'n 2 jaar geleden uitgekomen en heette So undercover. De lak is lichtblauw/grijs van kleur en bevat glitters


Ik heb op mijn nagels twee laagjes aangebracht en dan vind ik hem voldoende dekkend! Helaas is er wel een groot nadeel aan deze lak, want hij droogt heel erg langzaam. Ook denk ik dat de lak mooier zou zijn als je een donker grijze lak eronder zou doen als basis.


Ik vind de lak leuk, maar niet geweldig! Persoonlijk ben ik meer van de echt speciale lakken en deze lak heeft me daar niet van overtuigd.


Draag jij regelmatig nagellak?