donderdag 29 januari 2015

De 5 parfums die ik het meest gebruik


Parfum is iets wat ik net als de meeste vrouwen dagelijks draag, maar toch is het iets waar ik niet veel geld aan uitgeef. Ik zal geen parfum van 100 euro kopen, want dan vind ik het haast zonde om hem te gebruiken. De meeste parfums die ik gebruik zijn niet duur in aanschaf geweest en ook bij mijn 5 meest gebruikte zitten vooral goedkopere parfums.

De 5 parfums die ik het meest gebruik in willekeurige volgorde:

1. Chopard, Wish 
Wish is de duurste parfum die ik heb en dat is een van de redenen dat ik hem niet heel vaak draag. Wat ook een reden is is de geur. Hij is heerlijk, maar ook heel zwaar en krachtig waardoor ik hem vaak nogal aanwezig vind. Dit maakt hem ideaal voor naar feestjes, verjaardagen en avondjes uit, maar zo naar het werk zou ik hem niet snel dragen.


2. Forbidden love, Lola color 
Dit is het goedkoopste geurtje van de 5. Deze kocht ik voor nog geen 3 euro bij de Action en mijn flesje is ondertussen al bijna half leeg. Ik draag deze geur bijna dagelijks naar mijn werk en ik kan hem het beste omschrijven als subtiel en zoet. Het valt duidelijk op dat hij een vleugje vanille bevat en ik vind het fijn dat je hem lang blijft ruiken, maar dat hij niet teveel aanwezig is.


3. Yves rocher, So elixer
Deze geur heb ik volgens mij een keer gratis gekregen voor mijn verjaardag bij een bestellig bij de Yves rocher en hij geeft me een luxe gevoel. De geur is wat zwaarder, maar zeker niet zo aanwezig als Wish.  Deze geur gebruik ik op allemaal verschillende momenten.


4. Naomi campbell, Naomi campbell
Dit is al jaren mijn favoriete geur wat best bijzonder is, want hij is een beetje oriƫntaals en daar hou ik normaal juist niet zo van! Dit is mijn tweede grote flacon en daarvoor heb ik al een stuk of 4 kleinere versleten. Een ware favoriet dus.


5. Yves rocher, Comme une evidence
Deze geur heb ik al jaren en ik vind hem met vlagen lekker. Op dit moment draag ik hem wel weer vaak, maar ik heb ook maanden dat ik hem niet gebruik. De geur is vrouwelijk, fris en hij blijft lang hangen. Dit is wederom een geur die ik voor elke gelegenheid geschikt vind.



Welk parfum gebruik jij het vaakst?