vrijdag 23 januari 2015

De 3 beste van 2014


Ik schreef eerder van de week al een artikel over welke artikelen allemaal online gekomen zijn in 2014 en vandaag heb ik een verzamel artikel met de toppers van mijn blog en mijn meest bekeken YouTube filmpjes!

* 3 Meest bekeken artikelen van 2014

Kruidvat crème haarkleuring 83 goud blond
Dit artikel kwam 25 april online! Voor die tijd verfde ik mijn haar altijd nog in blonde tinten en ook deze keer was het weer het geval. Ik koos nu voor goudblond.

Mini winactie 100 bloglovin volgers
Op 2 november kwam er een winactie online waarbij je oogschaduw palette van de Action mee kon winnen. Dit was een mini winactie omdat ik de 100 volgers had bereikt.

Aankopen Primark Rotterdam
Op 21 oktober showde ik mijn aankopen van de Primark in Rotterdam! Ik ben dol op de Primark, maar helaas zit hij hier niet in de buurt. Dit was volgens mij pas de derde keer dat ik er kwam.


* 3 Meest bekeken filmpjes op YouTube van 2014 








Wat vind jij het leukste om te zien of te lezen?