zondag 25 januari 2015

Eetdagboek week 3


Zoals ik in mijn doelen artikel al vertelde wil ik graag afvallen en gezonder eten. Het leek me een handige stok achter de deur om een eetdagboek bij te houden en door hem te delen hoop ik tips te krijgen en anderen misschien te inspireren.
Maandag 12 januari



Ontbijt: beschuit, halvarine en kaas en een smoothie van sinaasappelsap uit pak en frambozen
Brunch: pakje Sultana passievrucht
Lunch: snee rozijnenbrood met latta en snee witbrood sesam met oriëntaalse rib
Tussendoor: appel
Diner: -
Snack: -

Dinsdag 13 januari



Ontbijt: beker melk
Brunch: -
Lunch: twee bruine boterhammen met ham en kruidenkaas light
Tussendoor: -
Diner: instant quatro formaggi pasta met italiaanse kruiden
Snack: 2 La vache qui rit kaaspuntjes

Woensdag 14 januari




Ontbijt: Dania kwark bosbes
Brunch: Kellogs coco pops reep
Lunch: ui en notenvruchten bol met halvarine en kaas
Tussendoor: 6x fruit toffee's
Diner: spinazie, gekookt ei en rundvlees slaatje
Snack: chocolademelk met latte machiatto bon bon

Donderdag 15 januari 





Ontbijt: Danio kwark bosbes
Brunch: -
Lunch: Kellogs coco pops reep, zalmslaatje en roomyoghurt kers
Tussendoor: appel
Diner: sla (kip, ei, saus en gebakken ui en bistro krieltjes met mayonaise
Snack: schaaltje Doritos, huzaren slaatje en 6 vruchten toffee's

Vrijdag 16 januari 




Ontbijt: Kellogs coco pops reep
Brunch: -
Lunch: Italiaansebol met salami, kaas, sla en komkommersalade
Tussendoor: kaas rol
Diner: argentijnse steak
Snack: warme chocolademelk en 6x vruchten toffee's

Zaterdag 17 januari




Ontbijt: warme chocolademelk, jus d orange, croissant met jam en stokbroodje gezond
Brunch:-
Lunch: -
Tussendoor: smoothie met banaan en limoen, tartufo gebakje en 3 paaseitjes
Diner: salade, pasta pesto, gehaktbrood, ijs met fruit en safari jus
Snack: 2 paaseitjes

Zondag 18 januari 





Ontbijt: tropische smoothie
Brunch: -
Lunch: 2 broodjes met ei, kaas en ham
Tussendoor: ijsthee perzik (geen foto)
Diner: patat speciaal, frikandel speciaal en kaassoufflé
Snack: 6 paaseitjes

Ik heb op de weegschaal gestaan en ben deze week 800 gram afgevallen. Qua eten vind ik het niet geweldig gegaan, doordat Bols is aangereden heb ik vooral de eerste dagen heel raar gegeten en zaterdag ben ik met mijn moeder wezen winkelen in Amsterdam en dat is voor de lijn ook niet heel goed geweest.


Ben jij bewust bezig met wat je eet?