donderdag 22 januari 2015

Waar ik heen wil in 2015


Gisteren deelde ik met jullie mijn doelen voor 2015 en daarin vertelde ik onder andere dat ik meer wil genieten van het leven door leuke dingen te doen. Zo wil ik graag een aantal dingen zien en daar gaat het artikel van vandaag over.


Ik ben niet iemand van de verre tripjes. Het lijkt me geweldig om ooit een keer naar America of Hawaii te gaan, maar het is zo duur dat ik daar het geld niet voorover heb en het liever dichterbij zoek

- Dagje naar Duitsland
Naar Duitsland gaan hebben we in 2014 2x gedaan en ook dit jaar wil ik het zeker weer gaan doen. Ze hebben er zoveel leuke en goedkope producten en ook vind ik de sfeer altijd heel leuk en het geeft mij een soort vakantie gevoel. We doen vaak ook boodschappen bij de Kaufland. Echt een aanrader.

- Dagje naar Scheveningen
Aanstaande zaterdag ga ik met mijn moeder winkelen in Den haag en daarna waarschijnlijk door naar Scheveningen. Hartstikke leuk, maar van het zomer wil ik gewoon een hele dag samen met mijn man er naar toe. Niet om te zwemmen, maar gewoon lekker om uit te waaien en over de boulevard en langs de zee te lopen.


- Fietsen op Texel
In November zou ik met mijn man naar Texel met de boot (tsja hoe anders) om een dag te fietsen en het eiland te verkennen. Helaas was het weer erg slecht en ging ons tripje niet door. Zodra het weer wat mooier wordt wil ik dit zeker nog gaan doen.

- Dagje naar Ameland 
Valt het op dat ik naar de zee wil! Mijn man is vanaf zijn 14e regelmatig naar Ameland geweest en ik ben er twee keer geweest en we vinden het allebei een mooi eiland met een gezellige sfeer


- Naar Walibi 
De laatste keer dat ik in Walibi ben geweest was ik volgens mij een jaar of 16 en nu staat het al een jaar of 3 op de planning, maar op de een of andere manier gaan we steeds niet. Dit jaar moeten we echt gaan

- Naar de Bazaar in Beverwijk 
Merken kopen voor leuke prijsjes en lekker afdingen! Eten proberen wat je nog niet eerder hebt gehad en gewoon gezellig slenteren.


Waar wil jij dit jaar heen?