woensdag 21 januari 2015

Doelen 2015


De eerste maand van 2014 is op dit moment alweer over de helft, en daarom is het misschien wat aan de late kant, maar ik wil ze toch nog wel even met jullie delen. Mijn doelen of voornemens voor 2015.


20 kilo afvallen
Al jaren heb ik moeite met mijn gewicht. Toen ik een jaar of 15 was heb ik problemen gehad met eten en woog ik slechts 48 kg. Een zeer ongezond gewicht, maar een wereld van verschil met nu. Ik ben sinds mijn 19 aan het groeien in de breedte en ik zou zo graag weer trots op mijn lichaam willen zijn. Hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet, maar het staat sowieso in het teken van gezonder eten en meer bewegen.

2 artikelen per dag posten
Bloggen is mijn hobby en voor mij een grote uitlaatklep. Helaas heb ik mijn blog in 2014 zo af en toe nogal verwaarloosd. Vanaf nu hoop ik dit niet meer te gaan doen.



Eigen domein kopen
Dit jaar moet het toch echt gaan gebeuren. Ooit hoop ik van mijn blog mijn werk te maken en daar ben ik toch echt een eigen domein voor nodig.

Blog laten groeien
Zoals ik net al zei: Ooit hoop ik van het bloggen mijn werk te maken.


Meer genieten van het leven
De laatste weken besef ik me steeds meer dat het leven kort is en dat je er van moet genieten. Ik doe zoveel dingen in een week die eigenlijk niet belangrijk zijn of erger nog. Dingen die ik niet leuk vind! Ik wil graag meer genieten. Met mijn man, moeder of vriendinnen leuke dingen doen en dingen zien (hier komt later nog een artikel over). Helaas heb ik nogal veel last gehad van angsten waardoor ik bepaalde dingen niet meer deed en gelukkig gaat dat nu een stuk beter (ook hier later meer over).

Productiever zijn 
Op een dag doe ik eigenlijk heel weinig. Ik kan op een vrije dag zo de hele dag achter de computer zitten series kijken en site's bezoeken. Dit moet klaar zijn en eigenlijk heeft dit alles te maken met de doelen hierboven.


Wat zijn jou doelen voor 2015?