donderdag 12 mei 2016

Selena's outfits week 18


Vorige week dinsdag kwam er een artikel online met de outfits van week 17. Het leek me leuk om dit vaker te doen en daarom vandaag 4 outfits die ik vastlegde van week 18 met veel roze!


Maandag: 

Selena heeft voor het eerst de hele dag korte mouwen aan! Dit jurkje is van een van mijn zusjes geweest en heeft allemaal kleine witte stipjes. Ik combineerde hem met een roze legging en sokjes die er niet helemaal mooi bij passen.

Jurkje: Prenatal (2e hands gekregen)
Legging: Wibra €2,79
Sokjes: Action €1,49 per 3 paar


Dinsdag: 

Selena heeft mijn favoriete shirt met lange mouw voor haar aan! Ik heb hem gecombineerd met een zwarte legging die zilveren lijntjes heeft. Dit matcht met de vogels op het shirt.

Shirt: Name-it
Legging: V&d €2,40
Sokjes: Action €1,49 per setje van 3 paar


Woensdag: 

Ik blijf dit broekje heel leuk vinden, maar helaas blijft hij erg breed. Het is een maat 56 en de pijpjes moeten nog iets omgeslagen worden, dus ik denk dat ze hem nog wel even aan kan. De broek heeft een roze boord in dezelfde kleur als het shirt en de sokjes matchen zoals wel vaker niet echt erbij.

Shirt: Takko €2,99 (gekregen)
Broekjes: Takko €6,99
Sokjes: Zeeman 3 paar voor €1,79.


Zaterdag: 

Hoera voor de zon! Selena kan eindelijk haar zomerse jurkjes aan. Dit jurkje kocht ik al vrij vroeg in mijn zwangerschap en ik vind hem zo leuk! Wel moet ik hem de volgende keer even strijken. Ik combineerde hem met een licht roze legging en sokjes kreeg ze niet aan, want het was heerlijk weer

Jurkje: C&a
Legging: Zeeman €2,29


Welke outfit is jou favoriet?