maandag 2 mei 2016

Mijn leven in beeld week 17 sneeuw, schilderen en zon


En toen was april alweer voorbij en zaten we alweer in mei. De afgelopen week viel er sneeuw, maar gelukkig werd het in het weekend beter en konden we zelfs buiten zitten. Ik heb weer de nodige foto's gemaakt en vandaag deel ik ze!


- Ik kreeg op Instagram de vraag of ik misschien eens een week lang outfit foto's wou maken voor een artikel! Ik deed er mijn best voor en heb afgelopen week 5 outfits geschoten. Morgen avond komt hier een artikel over online
- Soms was het nog een hele klus, want Selena rolt alle kanten op.
- Selena bleef maar van het speelgoed af rollen op het kleed. Later begreep ik pas dat ze de bak vol met speelgoed gewoon veel interessanter vond.
- Mijn kleine koningin!


- Dinsdag kwam er een notd artikel online voor koningsdag.
- Vrijdag neem ik mijn favorieten video van de maand april op! Deze komt om 12 uur online
- Ik maak altijd de gekste vormen van mijn lipsticks en balsems.
- Terwijl ik blog houdt Bols me in de gaten.


- Zondag geniet Bols van het zonnetje
- Lente in de tuin
- Nog meer mooie bloemen
- Dinsdagnacht had het gesneeuwd. Toch bijzonder zo eind april.


- Donderdag zijn we bij de broer van Carlo en zijn vriendin wezen eten. Hier keek ik door een wel heel bijzondere 'bril'
- Ook kreeg Selena nog een leuk cadeautje!
- Omdat het op koningsdag slecht weer was besloten we een potje te catannen.
- Zaterdag verft Carlo de muur in een kleurtje.


Wat heb jij gedaan met koningsdag?