zaterdag 7 mei 2016

Eotd Tropical


Het zonnetje schijnt en de temperaturen lopen lekker op. Een hele verandering met vorige week, want toen sneeuwde het nog! Door het heerlijke weer kreeg ik spontaan zin om lekker veel kleur in mijn ooglook aan te brengen, dus vanochtend ging ik aan de slag voor een fleurige look.


Ik gebruikte voor de ooglook drie kleuren uit het Technic electric palette die ik jaren geleden bij de Bart smit kocht. Om dit aan te brengen gebruikte ik kwasten van de Hema. Op mijn wimpers gebruikte ik een mascara van Nyc en op mijn waterlijn een oogpotlood van Luminelle.

De ooglook: 



Om te beginnen bracht ik in mijn ooghoek de paarse kleur aan. Daarna bracht ik op het overige deel van mijn bewegende ooglid de knal blauwe kleur aan. Ik blende de kleurensamen en daarna zette ik de paarse kleur nog weer iets aan zodat die eruit zou knallen. In mijn crease bracht ik daarna de zacht gele tint aan en ook deze blende ik samen met de andere kleuren. Tot slot als finishing touch nog de mascara en het oogpotlood aanbrengen en klaar is Kees!



Draag jij weleens opvallende kleuren op je ogen?