dinsdag 3 mei 2016

5x Selena's outfits week 17


Ik kreeg op Instagram de opmerking van iemand dat het haar leuk leek om een artikel te zien met de weekoutfits van Selena! Ik vond dit een heel leuk idee en heb vorige week de outfits vast gelegd. Helaas is het alleen niet elke dag gelukt, maar ik heb er toch vijf geschoten.


Maandag:
Van mijn tante heb ik een leuk setje van Dirkje gekregen. Het setje bestaat uit een shirtje, bolero en een legging met een rokje eraan vast. Om hem helemaal als setje te dragen vind ik wat to much, maar los van elkaar vind ik het wel heel leuk! Ik besloot het shirt en de bolero te combineren met een simpele blauwe legging. Wel heeft deze als detail kleine knoopjes aan de onderkant.

Shirt: Dirkje (Cadeau)
Bolero: Dirkje (Cadeau)
Legging: Wibra €2,79
Sokjes: Zeeman €1,79 setje van 3 paar


Dinsdag: 
Dit is mijn favoriete outfit van de vijf. De sokjes matchen er niet goed bij, maar de sokjes die er wel bij konden zaten allemaal in de was. Ik vind grijs en roze altijd een erg mooie combinatie.

Shirt: Hema (Cadeau)
Broek: H&m (2e hands)
Sokjes: Zeeman €1,79 setje van 3 paar


Woensdag: 
Vandaag is het Koningsdag en natuurlijk moet daar een passende outfit bij gedragen worden! Dit hele setje komt uit een doos met kleding die ik van mijn vader heb gekregen.

Shirt: Pampers (Gekregen)
Broek: ? (Gekregen)
Sokjes Hello kitty (Gekregen)


Donderdag:
Bij deze outfit zit zowel in het jurkje als in de legging een zilverdraadje verwerkt. Dit maakt de outfit was feestelijker. Door er een blauwe romper onder te doen wordt dit toch weer een leuke outfit voor een gewone dag.

Jurkje: Wibra
Romper met lange mouw: Hema
Legging: V&d €2,40
Sokjes: ?


Vrijdag: 
Tot slot nog een wat schattigere outfit. Ik vind het rokje en het shirt zo leuk! Deze heeft Selena ook al vaak aangehad.

Shirt: Zeeman €2,49
Rokje: Wibra
Legging: Zeeman €2,29
Sokjes: Action €1,49 per setje van 3 paar


Welke outfit is jou favoriet?