woensdag 11 mei 2016

Mijn leven in beeld week 18 Zon, bier drinken en genieten


Vorige week was het heerlijk weer en Carlo had woensdag aan het eind van de dag weekend! We hebben samen met Selena van het mooie weer genoten en zijn wezen bbqen bij mijn vader. Hier dronk ik voor het eerst sinds 13 maanden weer biert.


- Maandag liep ik samen met Selena naar de supermarkt. Ik vind jasje zo leuk staan bij haar!
- Deze foto is van een maand terug, maar ik had hem nog niet gedeeld en daar vond ik hem toch echt te leuk voor.
- Selena draagt hier een shirt van de Hema die ik van mijn moeder heb gekregen!
- Vrijdag lopen Carlo en ik naar een bloemenwinkel bij ons in de buurt. Lekker in het zonnetje.


- Dinsdag ga ik gezellig naar een braderie in de buurt en dit is mijn look van de dag.
- Zaterdag maak ik deze foto in het zonnetje.
- Mijn make-up look van vrijdag.
- Zondag was het moederdag! We zijn s'ochtends bij mijn moeder geweest waar ik deze foto maakte en halverwege de middag zijn we naar Carlo zijn moeder gegaan.


- We hebben onze muur mint groen geverfd. Ik vind het resultaat zo mooi geworden
- Plantjes kijken op vrijdag! Uiteindelijk hebben we zes planten gekocht voor in de tuinbakken.
- Maandag draag ik voor het eerst dit jaar weer open schoenen. Yeey!
- Zaterdag ochtend maak ik een tropische ooglook voor op mijn blog. Hier kwam zaterdag om 12 uur een artikel over online.


- Woensdag avond drink ik een latte macchiato. Deze bolletjes kocht ik in Duitsland en ze lijken op bonbons, maar je doet ze in warme melk en dan wordt het een heerlijke latte macchiato.
- Donderdag is het Hemelvaartsdag, S'ochtends gaan we naar een markt, daarna gaan we naar opa en oma en in de middag spraken we af bij een evenement met mijn vader. Hier zagen we een super leuke roofvogel show
- Zaterdag avond gaan we bij mijn vader bbqen.
- En ik drink mijn eerste biertje sinds 13 maanden. Ik heb er drie gehad, maar het voelde als een stuk of 8! Heerlijk.


Wat heb jij voor leuke dingen gedaan vorige week?