donderdag 19 mei 2016

Jullie favorieten april 2016


Vorige maand kwam er voor het eerst een artikel online met daarin jullie favorieten van de maand maart. Het leek me leuk om dit maandelijks terug te laten komen en daarom deel ik vandaag jullie favoriete artikelen en instagram foto's van de maand april zien!



Dit artikel schreef ik vorig jaar juni en hierin vertel ik welke test je kunt gebruiken, hoe je hem moet gebruiken en mijn ervaringen met het gebruiken van een zwangerschapstest. Dit artikel wordt al sinds hij online staat heel goed bekeken


Het roer moet om

Dit artikel schreef ik in april en gaat over mijn struggles met het oppakken van mijn dagelijkse ritme met Selena en mijn drang om alles met lijstjes en schema's te doen.


Officieel werkloos en thuisblijfmoeder

Op 16 april ben ik officieel uit dienst gegaan bij mijn werk en omdat ik sinds september al bij huis zit besloot ik mijn ervaringen tot nu toe te delen.

De twee Instagram foto's met de meeste likes: 


We hebben in maart een nieuwe vloer in de woonkamer gelegd en besloten begin mei om nieuwe verf voor de woonkamer uit te zoeken. Even kijken welke het mooiste uitkomt bij de vloer en andere kleuren.


Selena is dol op The backyardigans. Als ik haar in de wipstoel voor de televisie zit dan brabbelt en trappelt ze erop los! Ertussen liggen de plinten die nog op de muur moeten. 

Mijn Instagram is mijnleveninbeeld. Ik plaats hier gemiddeld twee foto's per dag en zou het leuk vinden als je me gaat volgen! 


Welk artikel was jou favoriet van de maand april?