dinsdag 17 mei 2016

Mijn leven in beeld week 19 Vakantie en zwemmen


Vorige week zijn Carlo en ik gezellig een midweek weggeweest naar Roompot Weerterbergen. We hebben allemaal leuke dingen gedaan en zijn drie keer met Selena wezen zwemmen. Toen we weer thuis waren hebben we het vooral rustig aangedaan en zaterdag heeft Carlo een tatoeage laten zetten.


Maandag:
Vandaag ben ik alweer twee jaar getrouwd en 9,5 jaar samen met Carlo. Zo gek dat ik over een half jaar alweer 10 jaar samen ben met hem en het lijkt wel veel korter geleden dat we getrouwd zijn. Als ik terug denk aan onze trouwdag dan verschijnt er nog steeds een lach op mijn gezicht. Wat een mooie herinnering is dat!

We zijn in de ochtend al vroeg bezig met alles inpakken, de auto inladen en afscheid nemen van onze katjes. Met Selena en de voedingen erbij is het toch wat meer passen en meten. Rond kwart over 10 vertrekken we richting Limburg waar we een midweekje verblijven bij Roompot Weerterbergen. Onderweg stoppen we nog even om te voeden en zelf wat te eten en voordat we naar het park gaan bezoeken we het stadje Weert nog even. Hier koop ik een shirt die jullie zaterdag in een mini shoplog gaan zien! Rond half vier komen we aan op het park en het ziet er allemaal mooi uit. Na het avondeten lopen we een rondje over het park en als Selena op bed licht duiken wij voor de buis.


Dinsdag:

We starten de dag rustig op en na het eerste dutje van Selena gaan we naar het zwembad. Dit is de eerste keer dat we met haar gaan zwemmen, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vind. Gelukkig vond ze het echt geweldig. Daarna was ze helemaal gesloopt. Uitgeput viel ze in slaap en we hebben haar in de maxi cosy gezet om naar de Designer outlet in Roetmond te gaan. We vonden het er allemaal mooi uitzien, maar het is niet echt iets voor mij. Ik ben meer van de koopjes! Na een uurtje hebben we het al wel weer gezien, dus besluiten we Roermond zelf nog even in te gaan. Zodra het tijd is voor een voeding lopen we weer terug naar de outlet en bij de Designer outlet voed ik Selena in de Mac donalds (die halve liter ice tea ging er goed in ;)). Als we klaar zijn besluiten we nog even een stukje te wandelen langs het water en daarna is het tijd om weer richting het huisje te gaan. Na het eten ga ik samen met Selena in bad en wederom duiken we voor de buis.


Woensdag: 

Nadat Selena haar fruithapje om 10 uur heeft gehad vertrekken we richting Gaia zoo waar we de hele dag vertoeven. Normaal hebben we het vaak na een paar uurtjes wel gezien, maar nu waren we nog niet klaar toen het park sloot! Echt een leuke dierentuin om naar toe te gaan. We hadden eerst de planning om uit eten te gaan, maar Selena heeft door de dag heen bijna niet geslapen, dus we besluiten even langs de Jumbo te rijden en daar boodschappen te doen om wraps met sla, roomkaas en zalm te kunnen eten. Dan gaan we donderdag wel uit eten dachten we nog.


Donderdag: 

We gaan weer zwemmen. Selena vind het zo leuk dat we wel weer moesten gaan! Lekker ronddobberen in haar swimtrainer. Na het zwemmen gaan we in de auto naar de ijzeren man. Dit is een recreatiegebied waar je mooie wandel tochten kunt maken. We gaan eerst bij het zwembad wat eten en daarna gaan we wandelen. We besluiten de route van 6,1 km te doen en het is een hele mooie route! Helaas was Selena alleen erg onrustig doordat ze niet kon slapen door het gehobbel. Na de wandeling gaan we wederom bij de bistro bij het restaurant zitten en hier geniet ik van een heerlijk ijsje met karamel en softijs. We besloten om ook nu niet uit eten te gaan, want om daar met een huilende baby te zitten zagen we niet zo zitten. Wederom naar de jumbo dus!


Vrijdag: 
Vandaag is alweer de dag van vertrek. Ik maakte me eerst een beetje druk of we alles wel schoon en ingepakt zouden krijgen, maar uiteindelijk waren we rond half 9 al klaar terwijl Selena nog tot kwart voor 10 zou slapen. Dan maar op de telefoon spelen. Rond half 10 wordt Selena wakker en checken we uit. Als afsluiten doken we nog even weer een uurtje in het zwembad en daarna rijden we naar huis. Onderweg rijden we naar de burger king voor onze lunch, want we waren zo druk bezig met het eten voor Selena dat we onszelf vergeten waren. Rond kwart voor 3 zijn we weer thuis. We besluiten meteen alles maar uit te pakken en op te ruimen zodat het niet blijft staan. S'avonds kijken we naar Zullen we een spelletje spelen. Dit is voor ons vaste prik!



Zaterdag: 

Selena is uit haar ritme door de drukke week, dus we besluiten het rustig aan te doen. We doen al vroeg boodschappen en om 1 uur heeft Carlo een afspraak staan bij de tattooshop. Rond half 12 wordt hij gebeld of hij misschien eerder kan komen. en rond 2 uur komt hij weer thuis! Ik vind het resultaat zo gaaf geworden en kan niet wachten tot ik Selena haar naam ook op mijn lichaam heb staan. Het wordt afgeraden om hem te laten zetten als je borstvoeding geeft, dus ik wacht nog even. Als Carlo zijn tatoeage wil insmeren komt hij erachter dat hij de verkeerde crème heeft gekocht, want hij heeft eczeem crème gehaald. Gelukkig heb ik nog een kleine tube babyzalf in huis. S'avonds komt mijn moeder op Selena passen en ze heeft weer een leuk shirtje voor haar gekocht bij de Hema. Carlo en ik gaan naar een verjaardag van een vriend van ons en rond 12 uur zijn we weer thuis. Normaal slaapt Selena altijd door tot de volgende ochtend en ik maak haar altijd wakker, maar juist nu besloot ze om half 3 te gaan huilen. Zul je altijd zien!


Zondag: 

Het is eerste pinksterdag en in eerste instantie wouden we een stuk gaan wandelen, maar het weer is zo slecht dat we besluiten om een lekker lui dagje te doen. We spelen een kaartspel en spelen Mario kart op de Wii. Ook schiet ik nog wat foto's van Selena. In de avond kijken we de vreemde eend terug van vorige week zaterdag en familie Kruys!


Wat doe jij het liefst als je een midweek weggaat?