maandag 2 november 2015

Mijn leven in beeld week 44 Oppassen en brood bakken


De afgelopen week stond vooral in het teken van het oppakken van het extra verzorgen van mezelf. Verder zijn we gezellig naar de Ikea geweest, pasten we op op het zoontje van de zus van mijn man en kocht ik een broodbakmachine!


- Ik gebruikte de W7 chunky lips! Hier kwam woensdag een review over online!
- In de folder van de Lidl stond een broodbakmachine en die stond al een tijdje op mijn wishlist, dus donderdag was ik al vroeg op pad!
- Zaterdag zijn Carlo en ik buikfoto's gaan maken. Helaas mislukten er een hoop en hebben we slechts 6 mooie foto's. Binnenkort nog maar een keer doen dus.
- Het eerste brood wat ik bakte was een Toscaanse. Super lekker en als avondeten hebben we er van lopen smullen.


- Op maandag besloot ik mijn bodybutter stash weer eens te filmen. Dit was ondertussen al een jaar geleden. Dit filmpje kwam donderdag online.
- Ook zocht ik op maandag mijn schoenenkast uit en nam ik hem helemaal af met een natte doek! Ik heb al mijn hakken al maanden op zolder liggen, want daar wil ik niet naar kijken als ik ze niet aan kan.
- Op woensdag ging ik lekker in bad met een maskertje.
- Op vrijdag ging ik weer in bad en daarna smeerde ik me in met de Cranberry joy bodybutter van The body shop. Een typische geur waar je net zin in moet hebben.


- Op woensdag liep ik even naar de Albert Heijn, want we hadden geen drinken meer in huis
- Op donderdag gebeurde dit op whats app. De reden waarom kun je hier zien
- Zaterdag besluiten we even naar de Ikea te gaan om te neuzen. We hoefden verder niks te hebben, maar ik wou er gewoon even uit. Lekker ideeën doen voor een nieuwe inrichting voor mijn beauty kamer.
- Het zoontje van de zus van mijn man was zaterdag avond laat gebracht om te komen logeren. Die avond keken we nog heel even samen Ik hou van Holland en toen was het bedtijd. Zondag ochtend hebben we spelletjes gespeeld en maakte ik de jongens dik in met monopoly!


Hoe was jou afgelopen week?