vrijdag 20 november 2015

Groot nieuws!


Geschreven door Jantina
Twee weken terug hebben jullie kunnen lezen over ons weekendje weg. Nu heb ik niet alles verteld…

WIJ ZIJN VERLOOFD!


Vlak voor dat we naar het diner gingen. kleden we ons nog even om. Ik had speciaal voor de gelegenheid een mooi jurkje gekocht. Toen ik uit de badkamer kwam, waar ik me had omgekleed, had mijn lieve vriend een ring voor me! Hij was echt super mooi! Mijn reactie? “maar dat kan helemaal niet!” en gaf mijn vriend een dikke knuffel. Hij is zo lief! Dit lijkt ergens een vreemde reactie maar hierin waarom…




Ruim 2.5 maand geleden kreeg ik een fantastisch idee. Mijn vriend en ik hebben het vaak over trouwen gehad. We willen het alle twee de vraag was alleen wanneer. Dus besloot ik een mooi weekend te plannen om hem ten huwelijk te vragen.


Op vakantie veiling vond ik het super hotel waar we heen zijn geweest in een fantastische omgeving! Kocht een mooie set ringen, Ik sprak met mijn ouders af dat Jenoah bij hun kon logeren die twee dagen en mijn vriend vroeg vrij op zijn werk. Ik had hem alleen over het hotel verteld en dat ik als verrassing hem twee dagen mee nam. Ik kan absoluut geen verrassingen geheim houden voor hem! Daarom zag hij dit ook zeker niet aankomen.


Nadat ik dus die super mooie ring had gekregen vertelde ik mijn vriend dat ik ook een cadeautje voor hem had. We gingen samen op het bed zitten en ik gaf hem een ingepakt cadeau. In dat pakje zat een boek. Ik had de kaft geschilderd en er de tekst “you’re my happily ever after” opgezet. In het boek had ik een holle ruimte gemaakt en daar de ringen ingedaan met een lintje.




Hij was zo super verbaasd! Natuurlijk zei hij “ja” toen ik hem vroeg. Gelukkig haha.


Wanneer we precies gaan trouwen weten we nog niet maar dat zou waarschijnlijk voorjaar 2017 zijn.


Hoe de rest van het weekend is geweest kunnen jullie lezen in het artikel hierover.