zaterdag 8 november 2014

Tag It's weekend!


Het is alweer tijd voor het een na laatste tag artikel en dan komt er weer een nieuwe thema week! Vandaag staat de tag helemaal in het teken van het weekend! Wat doe ik in het weekend en blijf ik lang in mijn bed liggen?


Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ik ben meestal vrij op zaterdag en zondag, maar aangezien ik in een winkel werk komt het ook nog wel eens voor dat ik moet werken! Op de doordeweekse dagen ben ik ook vaak een dag vrij

Hoe laat sta je op in het weekend? 
Meestal is dit tussen 8 en 9 uur! Vroeger kon ik altijd uren in mijn bed blijven liggen, maar tegenwoordig ben ik er altijd vroeg uit. Er uitgaan tussen 8 en 9 is voor mij al een beetje uitslapen.

Hoe ontbijt je in het weekend?
Dit is heel wisselend. Op zaterdag doen we nog wel eens een ontbijtje bij de Hema voor 1 euro. Verder ontbijt ik soms helemaal niet of gewoon simpel met zuivel. Op zondag ontbijten we soms extra uitgebreid met luxe broodjes en een gekookt eitje.

Hoe ziet jou weekend er meestal uit? 
Vaak zijn we een dag in het huis aan het prutsen en de andere dag gaan we wat leuks doen! Op de zaterdag avond gaan we soms de deur uit, maar we gaan ook heel vaak gewoon lekker in onze chill outfit een filmpje of tv show kijken.


Wat doe je het liefst in het weekend? 
Genieten!


Wanneer plan jij je activiteiten voor in het weekend? 
Meestal doe ik dit doordeweeks! Als ik dit niet doe dan merk ik meestal dat we niks weten in het weekend! Ik moet controle hebben op de dingen. Er is ruimte voor onverwachtse dingen, want ik kan dingen zo weer aanpassen, maar er moet wel een plan liggen.

Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend? 
Studeren doe ik niet meer en met het werk ben ik tenzij ik moet werken niet bezig.

Hoe laat ga je naar bed in het weekend? 
Meestal rond een uurtje of elf, maar het komt ook best vaak voor dat we nog bezig zijn met iets of buiten de deur zijn en dan wordt het toch wel een stuk later! Soms wel een uurtje of 4 s'nachts.


Hoe ziet jou weekend er meestal uit?