woensdag 26 november 2014

Outfit swing


Op 9 november vierden mijn man en ik ons jubileum. We gingen s'avonds gezellig gourmetten en omdat we de week erna vakantie hadden deden we de dag zelf niet veel bijzonders. Overdag zijn we een stuk gaan wandelen en daar maakten we outfit foto's


Mijn outfit bestaat uit een spijkerbroek met daarop een rode top die wat wijd valt met hele kleine gouden studs erop. Om de outfit wat stoerder te maken combineerde ik ze met stoere bruine boots en een zwart nep leren jasje.

Kleding:

- Zwarte basic top van de H&m
- Bordeaux rode waterval top met gouden studjes van de Wibra
- Zwart nepleren jasje van de Action
- Spijkerbroek Bertus ten hoor
- Boots van de VanHaren


Het jasje kocht ik op 1 november bij de Action voor €12,95. Ik kocht hem ook nog in het bordeaux rood, maar daar zien jullie later nog een outfit mee. Ik vind het jasje super leuk, maar vind het wel lastig of het gewoon een jasje is voor in huis of dat je hem alleen buitenshuis als jas jas draagt. Persoonlijk draag ik hem zowel in als buiten huis.


De stoere boots zijn van de Vanharen en zijn van echt leer. Ze zijn daardoor iets duurder, maar €49,90 voor een paar echt leren boots met een grove stevige zool vind ik wel meevallen. Je kunt de flap zowel omlaag doen (zoals op de foto) als omhoog.


Make-up: 

- Catrice BB alround foundation 020 Rosy beige
- Max foundation poeder DFC 261 Nude review
- Catrice limited edition Haute couture blush parels C10 iROSEdescent
- Mua Poptastic palette review
- Catrice ultimate lash multimizer mascara



Zou jij mijn jasje alleen als jas dragen of ook als jasje voor gewoon binnen?