donderdag 6 november 2014

Tag internet ABC


Tijd voor alweer het vierde tag artikel! Vandaag heeft de tag alles te maken met internet! De tag heet internet ABC en bij deze tag ga je alle letters van het alfabet bij langs en schrijf je daarbij de sites die je vaak bezoekt.
A. 
Mijn favoriete koopjeswinkel komt tevoorschijn namelijk de Action. Helaas zit hij niet in de stad waar ik woon, maar 15 km verderop ben ik toch wel een keer per maand te vinden! Ik slaag er voor zowel voor beauty dingen als kleding en dingen voor in huis.

B.
Iedere ochtend als ik opsta start ik automatisch het Bbb forum op. Op dit forum ben ik bijna dagelijks te vinden samen met andere bloggers. Je kunt er behalve in de forum artikelen reageren ook gezellig chatten en ze hebben af en toe een challenge en iedere week een leuke stelling.

C.
Waar ik mijn boodschappen doe is best wisselend. De ene keer ga ik naar de Lidl en dan weer naar de Aldi. Toch is de winkel waar ik het vaakst mijn boodschappen doe de C1000

D.
Als ik sirenes hoor dan ben ik vaak bang dat er iets aan de hand is met de mensen van wie ik hou. Ik check dan vaak Drimble. Op deze site staan de 112 meldingen met een korte uitleg over wat er aan de hand is en waar.

E.
Ik geef toe! Ik ben een stiekeme lurker. Ik lees trouw mee in het beautybloggers topic van Ellegirl talk. Ik kan me niet altijd in de reacties vinden, maar haal er ook regelmatig goede tips uit die ik voor mezelf kan gebruiken.

F.
Voor mijn blog heb ik geen Facebook, maar voor mijn prive wel! Ook hier ben ik dagelijks op te vinden.

G.
Mijn beste vriend op het internet Google. Als je iets zoekt dan kun je het bijna altijd wel op google vinden.

H.
Iedere zondag kijk ik even op Hartvannederland. Ik hou niet heel veel van het landelijke nieuws in de gaten en zo probeer ik het toch op de hoogte te blijven.

I.
Op Instagram post ik foto's over dingen die mij op dat moment bezig houden. Deze foto's komen enkel daar online en niet op mijn blog.

J.
Hier staat een blog die ik pas sinds kort heb ontdekt en wel die van Jennifer. Een blog van een 21 jarige meid die in Januari 2015 haar kindje verwacht.

K.
Dat ik de Kruidvat in het echt vaak bezoek is me bekend, maart schijnbaar zit ik ook regelmatig op hun site.

L. 
De L is voor mijn favoriete blog duo en wel de meiden van Livelifegorgeous. Ik volg ze al jaren trouw en merk dat ik vooral raakvlakken tussen mij en Martine opmerk.

M. 
3x raden! Dit is natuurlijk mijn eigen blog Mijnleveninbeeld

N.
De enige serie die ik op de tv kijk is goede tijden slechte tijden. Voor de rest kijk ik alles online. Ik doe dit op verschillende site's en een ervan is Net5

O.
Ik heb twee email adressen. Een voor mijn site en een voor prive. Beide via outlook.


P.
De blog van Bianca volg ik al best een tijdje! Ze maakt leuke filmpjes en heeft veel variatie in haar blogartikelen.

Q.
Ik heb vorige week toevallig twee keer naar Q-music geluisterd op mijn laptop en die staat dus ook bovenaan in de lijst.

R.
Naast net5 kijk ik ook Rtlxl voor mijn gemiste serie's en tv programma's

S.
Om mijn statistieken bij te houden gebruik ik Statcounter.

T.
Bijna iedere avond om half 9 kijk ik Utopia terug!

U.
Via Utopiagekte volg ik ook de laatste nieuwtjes van Utopia en de dingen die je niet op tvblik ziet.

V.
De laatste tijd ben ik niet zo actief meer op het Viva forum, maar het is zeker een aanrader.

W.
Ik schaam me niet voor winkels als de Wibra. Ik kan er regelmatig slagen voor leuke jasjes en huishoudelijke dingen.

X.


Y.
Op Youtube upload ik mijn filmpjes altijd een dag eerder dan dat ze online komen op mijn blog. Ook kijk ik er vaak filmpjes van anderen en luister ik regelmatig naar muziek.

Z. 
We zouden binnenkort op vakantie gaan en daarvoor heb ik vaak de site van Zoover gebruikt.


Welke drie site's bezoek jij het meeste?