dinsdag 4 november 2014

Tag 15 dingen die niemand je vraagt


Ik ben best wel een open boek en als iemand mij iets vraagt dan geef ik er bijna altijd gewoon antwoord op. Toen ik de 15 dingen dingen die niemand je vraagt tag tegenkwam op internet besloot ik hem te doen. Deze tag bestaan uit 15 vragen die niet snel gesteld zullen worden.

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik heb ze altijd dicht tijdens het slapen, want de katten slapen bij ons op de slaapkamer en als ik de deur open laat staan dan gaan de katten er in slapen en dat vind ik niet prettig. Wel staan de deuren overdag bijna altijd open omdat ik dan s'ochtends kleding eruit heb gepakt. Ik doe hem dan pas s'avonds voor het slapen gaan weer dicht.

Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Ik heb nog maar 2 keer in een hotel geslapen en toen heb ik het de ene keer niet gedaan en de andere keer wel omdat dat aangebroken flesjes waren die ze anders zouden gaan vervangen. Mijn man slaapt geregeld in hotels omdat hij dan in de kost is met zijn werk en die neemt regelmatig wat voor me mee. 

Heb je weleens een straat naambord gestolen?

Uhm nee. Ik zou niet weten wat ik er mee moet. Vrienden van mijn broer hebben wel eens een te koop bord bij mensen uit de tuin gehaald en ergens anders in een tuin gezet. Lekker baldadig.



Gebruik je to do lijstjes?

Ja heel vaak! Ik heb alleen vaak wel moeite om me eraan te houden! 

Heb je sproeten?

Nee

Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja en ook wel meer dan eens! Vroeger als kind wel eens, maar later ook wel regelmatig na het stappen. Ik moest dan altijd best een stukje fietsen en tsja van al die borrels moet je plassen!



Hoe groot is je bed?

1.60 bij 2.00 

Ben je lui?

Eigenlijk wel een beetje ja... Ik wil altijd een heleboel doen, maar kan mezelf er heel slecht toe zetten om het ook echt te gaan doen! Ik zou zoveel meer kunnen doen op een dag. Zonde! Als iemand tips heeft dan hoor ik het graag.

Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Door die vraag van net irriteer ik me aan mijn luiheid. Verder irriteer ik me niet zo snel. Leven en laten leven toch!



Kauw je op pennen en potloden?

Op potloden sowieso niet! Op pennen kauw ik niet, maar sabbel ik zo af en toe wel. Ik kan het niet laten. 

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee ikke niet, want ik zat eerst op voetbal en daarna op volleybal en dan moest ik altijd op zaterdag wedstrijden spelen. Mijn beste vriendinnetje van toen zat er wel op en als wij samen speelden dan was het altijd of met de barbie's of in de natuur met soepjes van modder en bomen klimmen enzo. 

Kijk je nog weleens naar tekenfilms?

Soms! Zo hebben we laatst frozen gekeken. 



Tel je de treden als je trap loopt?

Nee. Bijzonder trouwens want ik heb wel meerdere tel tikken! Breng me niet op ideeën ;)

Dans je weleens als er geen muziek te horen is?

Nee eigenlijk niet. Ik ben sowieso niet echt een danser. Ik kan nooit ritme houden en heb moeite om mijn been bijvoorbeeld naar achter te doen en mijn arm naar voren. 

Weet je hoe het oliepeil van je auto moet checken?

Jazeker! Ik ging rond mijn 15e altijd naar auto meetings en daar heb ik wel het een en ander van opgestoken. 


Kende jij deze tag al?