woensdag 5 november 2014

Eye of the day budget


Ik ben dol op het experimenteren met kleuren op mijn ogen. Noem een kleur en ik heb het wel op mijn ogen gehad. Deze keer koos ik voor een combinatie van groen, paars en bruin en persoonlijk vind ik het een geslaagde combinatie.


Ik maakte deze ooglook met alleen maar budget producten. De prijzen van de producten variëren van 1 euro tot 5 euro.


Ik begon met het aanbrengen van de groene oogschaduw ik koos voor de middelste kleur uit deze trio en bracht hem aan in mijn ooghoek. Ik deed dit met een duo kwast van Catrice.


Op de andere kant van mijn bewegende ooglid bracht ik de paarse tint aan. Dit deed ik met de blending kwast van Essence.



In mijn crease koos ik voor de bruine kleur (links onderin) en daarboven bracht ik de licht bruine kleur (rechts bovenin) aan. Dit deed ik met een duo oogschaduw kwast (merk onbekend).


Toen ik klaar was met de oogschaduw blende ik de fall out weg met een waaier kwast van de Hema en op mijn waterlijn bracht ik een zwart lijntje aan met het oogpotlood van Luminelle. Tot slot bracht ik de Catrice Ultimate lash mascara aan.



Het resultaat vind ik persoonlijk heel erg mooi geworden! De kleuren staan goed bij elkaar en zijn goed gepigmenteerd, maar niet te heftig voor een dagelijkse look!

Ik combineerde deze ooglook met een toffe rood/roze lipstick en een redelijk heftige blush!




Wat vind jij van deze kleurcombinatie?