woensdag 17 februari 2016

New in: enkellaars met franjes en gespen


Al toen ik zwanger was had ik mijn oog laten vallen op een paar leuke enkellaarsjes op mijn werk! Toen had ik dikke voeten, waardoor passen niet echt zin had, maar toen ik drie weken geleden bij mijn werk was om mijn contract te beëindigen kon ik ze eindelijk passen! Ze zaten als gegoten en ik hoefde er dus niet lang over na te denken om ze mee te nemen!


Ik heb eerder zo'n soort model gehad en daar heb ik twee paar van versleten, dus ik hoop dat deze laarsjes net zo goed gaan bevallen. Welke laarsjes ik bedoel kun je in deze outfit post zien.

Ik vind het fijn dat de laarsjes een hak hebben zodat ik iets meer lengte heb! De hoogte van de hak is 6,2 cm en dat is een prima hoogte voor mij waar ik de hele dag op kan lopen. Ook vind ik het mooi dat de hak houtkleurig is! Zo breekt het wat en het geeft een stoere look aan het laarsje. Ook de gespen en de franjes geven dit! Het materiaal waar het laarsje van is gemaakt is Textiel.


Ik kocht de laarsjes bij de vanHaren en ze zijn van het merk Graceland! Zo'n 90% van mijn schoenenkast is van dit merk en ik vind het een fijn merk. Goed te betalen en een prima kwaliteit. Ook deze laarsjes zijn goed te betalen. Ze kosten namelijk €34,90. 

Naast de zwarte kleur zijn ze er ook in het beige en je kunt ze naast in de winkel ook online bestellen. 



Volgende week kunnen jullie een outfit post verwachten waarbij ik deze laarsjes draag! 


Wat vind jij van deze laarsjes?