maandag 1 februari 2016

Essence Le All that greys


Van half februari tot half maart ligt er weer een nieuwe limited edition van Essence in de schappen. Deze limited edition heet All that greys en staat zoals de naam al zegt in het teken van grijstinten. Deze grijstinten worden gecombineerd met roze tinten! 


 - Lipgloss €1,99
- Porcelain losse poeder voor gezicht en lichaam €3,39
- Oogschaduwpalette €4,99


- Oogpotlood €2,99
- Plakwimpers €2,59
- Nagel stickers €1,59


- Nagellak €1,99

Ik vind het een mooie collectie met toffe kleuren die goed bij het seizoen passen. Zelf ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van het oogschaduw palette en zodra de collectie uit is ga ik zeker even opzoek op internet naar swatches! Als dat er goed uit ziet dan komt het palette zeker in mijn stash. Ook vind ik de lakjes er veelbelovend uitzien en dan vooral de paarse kleur en de middelste grijze tint. Ik ben heel benieuwd naar de finishes! 


Spreekt de LE All that greys jou aan?