maandag 8 februari 2016

Mijn leven in beeld week 5 Druk druk druk


De afgelopen week was wederom druk druk druk! Wel was het een leuke week en ik merk dat het iedere week makkelijker gaat. Selena had wel veel last van krampjes, maar de nachten worden beter en als je goed slaapt voel je je meteen een beter mens! 

Ik ben de afgelopen week vooral veel bezig geweest met Selena. Ik merk dat het om de drie uur voeden me af en toe wel wat opbreekt, maar zodra ze me aankijkt dan heb ik het er al weer voorover, maar ze moet nog wel even afleren om me aan te raken met haar koude handen s'nachts (brrrr).

Woensdag liep ik samen met Selena naar mijn schoonmoeder om daar een kopje thee te drinken. Op donderdag was het de beurt aan de andere oma en deed ik een high tea met mijn moeder. Uiteindelijk zaten we daar drie uur en daarna zijn we nog de stad door geweest en voor je het weet is het alweer vier uur en is de dag alweer bijna voorbij!

Vrijdags kregen we kraamvisite van het werk van Carlo! Erg gezellig en ook in het weekend hebben we leuke dingen gedaan. Op zaterdag zijn we wezen winkelen en s'avonds hebben we op de bank gehangen en tv gekeken. Ik kan de laatste tijd zo genieten van de zaterdag avond. Eerst samen Hardcore pawn kijken, daarna Weet ik veel spelen (waar ik altijd belachelijk laag scoor) en tot slot weg zwijmelen bij All you need is love. Zondag gingen we wederom naar mijn schoonmoeder om haar verjaardag te vieren!


Hoe was jou week?