dinsdag 3 november 2015

Zwangerschap week 31 Foto's maken en maagzuur


Vorige week vertelde ik dat we zondag een fotoshoot wouden maken van mijn buik, maar dat het helaas niet doorging omdat ik niet fit was. Deze week hebben we het wel gedaan! Verder had ik veel last van maagzuur en kochten we eindelijk een bad standaard.


Fotoshoot:
De buikfoto's hebben we op dezelfde locatie gemaakt als onze trouwfoto's een mooie plek, maar het was wel koud om met de buik bloot te gaan! We gingen al vroeg weg, dus het was gelukkig rustig! Helaas zijn de foto's bijna allemaal mislukt, maar gelukkig hebben we toch nog zes mooie foto's. Binnenkort maar een herkansing doen.

Maagzuur:
Ik heb nog steeds erg veel last van maagzuur en probeer het nemen van Rennie's uit te stellen door eerst pepermunt te nemen. De ene keer helpt dit wel en de andere keer niet. Ik heb vooral veel last van maagzuur als ze druk aan het draaien is.

Obstipatie: 
Mijn stoelgang is helaas nog steeds niet op orde. De pijn is wel minder, maar verder is er weinig veranderd!

Bad standaard: 
Zaterdag zijn we even bij de Babypark geweest met ons badje. Ik kocht dit badje al vrij vroeg in de zwangerschap bij de Kruidvat voor een prikkie, maar we hadden er nog geen standaard bij! Nu zijn we wel geslaagd, maar wat zijn die dingen duur zeg! Dit was de goedkoopste en die koste nog €29,95.

Indalingspijn?: 
Ik heb de laatste dagen veel last van een drukkende pijn bij mijn vagina en ook het plassen gaat minder makkelijk. Ik las op internet dat dit best het indalen van de baby kan zijn! Vandaag moet ik weer naar de verloskundige, dus dan hoor ik vast of dit het geval is.

Gewicht: 
De weegschaal gaat de laatste tijd met bijna een kilo per week omhoog en om eerlijk te zijn heb ik het daar best moeilijk mee. Ik weet dat het erbij hoort, maar ik ben zo bang voor wat voor gewicht er na de bevalling op de teller staat.



Heb jij last van indalingspijn gehad?