donderdag 12 november 2015

Beauty aankopen oktober 2015


Ik merk dat ik de laatste tijd steeds minder make-up koop. Ik vind het steeds vaker zonde van mijn geld en besteed het liever aan de baby omdat ik zelf toch al genoeg heb. Toch heb ik in oktober nog 8 beauty producten gekocht en vandaag laat ik ze zien.


Bij de Kruidvat hadden ze een actie met 2 producten van Nyc voor 5 euro. Ik keek eens goed naar de voorwaarden en kwam erachter dat er geen uitzonderingen bij stonden. Ik besloot de twee Lovatics by deni paletten mee te nemen, want voor €2,50 per stuk kon ik ze niet laten liggen. Bij de kassa keek de caissière een beetje vreemd op, want de paletten kosten normaal €8,99. Wauw wat een koopje!


De striae op mijn buik valt reuze mee, maar helaas is er op mijn heupen een heuse kraterwaterval aan de gang. Ook heb ik veel last van een trekkende buik omdat er zoveel spanning opstaat. Een middeltje wat daar goed tegen zou moeten helpen is de beauty oil van de Kruidvat. deze kost normaal €3,95, maar ik kocht hem in de aanbieding voor €3,45. Ik ben benieuwd of het goed gaat werken!


Bij de Wibra nam ik oog make-up remover pads mee voor €0,79. Deze heb ik al eerder gebruikt en bevallen me heel erg goed.


Bij de Action kocht ik twee producten namelijk een face primer voor €1,99 en ik ben heel erg benieuwd naar de werking. Ook nam ik een 2 in 1 lipduo mee met een gloss en een stick.


Later deed ik bij de Kruidvat nog een hele goed deal! Er was namelijk een actie van 1+1 gratis op alle Therme producten. Ik was opzoek naar massage olie en vond er een van mijn favoriete lijn van Therme namelijk met de Zen white lotus geur. Deze olie koste €8,15 en toen ik nog wat voor erbij zocht kwam ik een badmilk tegen. Deze kost normaal €7,99, maar was afgeprijsd voor €2,99. Nu was ik bij de kassa dus maar 5,55 kwijt!


Heb jij de laatste tijd nog een goede beauty deal gescoord?