zaterdag 28 november 2015

Tag: Toen ik 18 was


Afgelopen woensdag kwam er op de blog van Malou een leuke tag online met allemaal vragen over toen je 18 was. Voor mij is dat nu zo'n 8,5 jaar geleden en er is een hoop veranderd in de tussentijd! Toen woonde ik nog bij mijn moeder, ik werkte bij de Karwei en nog maar kort bij de vanHaren en ik was nog niet zwanger.

In welk jaar was jij 18?
Ik ben op 1 juni 1989 geboren en was dus in de laatste helft van 2007 en de eerste helft van 2008 18.

Zat je nog op school? Zo ja wat deed je? 
Nee, ik ben gestopt vlak voordat ik 18 werd. Ik moest nog wel enkele dagen naar school toe voordat ik 18 werd in verband met de leerplicht, maar op mijn 18e was dit gelukkig voorbij.

Werkte je?
Ik had een bijbaantje bij de Karwei als caissière en in september ben ik begonnen met werken bij de vanHaren als verkoopmedewerkster. Dit deed ik toen parttime voor 20 uur per week zodat ik het met mijn baantje bij de Karwei kon combineren.

Had je een relatie?
Ik was toen net samen met Carlo.

Wat deed je het liefste in je vrije tijd?
Winkelen, uitgaan, afspreken met vriendinnen en bezig zijn met meiden dingen!

Laat eens een foto zien van toen je 18 was!

Helaas heb ik niet meer zoveel foto's van toen. Dit was in een discotheek!

Wat is je leukste herinnering uit 2007/2008?
Ik heb geen specifieke herinnering. Als ik terug denk aan die tijd dan denk ik vooral terug aan de gekke ik! Ik had altijd een grote mond en dat heeft me nogal eens in rare situatie's gebracht! Ik was iemand die zich niet druk maakte om wat anderen vonden en ik leefde toen echt!

Zijn er dingen die je anders zou doen als je het over mocht doen?
Ik denk dat ik minder snel volwassen had moeten worden! Carlo en ik zijn al snel gaan samenwonen en door de kosten die daar bij kwamen kijken minder gaan stappen. We hadden het samen altijd leuk hoor en op dat moment was het prima, maar nu vind ik het soms wel zonde!

Als je één dag terug in de tijd zou mogen en weer 18 zou zijn, wat zou je dan doen? 
Uitgaan tot s'ochtends vroeg en gekke dingen uithalen!

Wat zou je willen zeggen tegen je 18 jarige zelf? 
Wees niet onzeker over wie je was/bent en leef!


Wat herinner jij je nog van toen je 18 was?