maandag 23 november 2015

Mijn leven in beeld week 42 lekker eten en een egel in de tuin


De afgelopen week was een gezellige maar een rustige week! In het weekend vierden we twee verjaardagen en verder was het vooral bloggen, badderen en middag dutjes doen!


- Woensdagavond was mijn man druk bezig met de keuken! De tijd begint te dringen!
- Ik hou de laatste weken veel vocht vast. Vrijdag lukte het me eindelijk om mijn trouwring af te krijgen. Die gaat niet meer om tot na de bevalling!
- Mijn zwangere buik met 33.5 weken!
- Vrijdag kocht ik bij de Wibra twee paar slofjes! Die met appeltjes zijn maat 50/56 en die met de strik maat 62/68! Slechts 3 euro per stuk!


- Maandag maakte ik deze make-up look
- Bols komt nog steeds iedere avond bij me slapen
- Grolsch werd door mij en mijn moeder geaaid. Compleet in chill modus!
- Woensdag maakt ik me op met een Nyc lovatics by demi palette en wel de Natural versie! In dit palette zit een prachtige highlighter.


- Maandag avond scharrelde er een egeltje door de tuin! Hij bleef rustig zitten voor de foto!
- Woensdag kwam mijn moeder langs met een berliner bol! Ik had haar dinsdag verteld dat ik hier al een paar dagen zin in had, dus ze besloot er een voor me te halen!
- Vrijdag was mijn moeder jarig en daar zijn we zondag heen geweest. Bij de thee kreeg ik een lekker stuk schuimgebak van de Lidl! Echt super lekker.
- We aten s'avonds niet mee, maar kregen we zelfgemaakte snert mee. Ik vind het er nooit lekker uitzien, maar toch smaakt het altijd heerlijk!


Wat is jou favoriete gebakje?