dinsdag 10 november 2015

Fashion aankopen oktober 2015 + ootd


Eind september kreeg ik het leuke idee om als nieuwe rubriek mijn fashion aankopen van de maand te laten zien en vandaag is het tijd voor het eerste artikel en wel de fashion aankopen van oktober. Helaas liep dit iets anders dan ik had gehoopt aangezien ik bijna niks meer pas en ik kocht enkel een vestje! Daarom besloot ik er maar meteen een ootd bij te doen!


Het vestje wat ik gekocht heb kocht ik bij de Kruidvat. Ik zag deze in de folder staan voor €7,99 en vond hem meteen al erg leuk! Hij is van het merk true spirit en ze hadden hem in vier verschillende kleuren. Aangezien het een maat is wist ik bijna zeker dat hij zou gaan passen.


Ik twijfelde nog even over de kleur, want ik vond zowel de roze als de grijze kleur erg mooi, maar ik besloot toch voor de roze te gaan! Het vestje zelf heeft een soort kleine pluisjes, vleermuismouwen en hij valt lekker nonchalant.


Ik combineerde het vestje met een paarse zwangerschapstop van de Prenatal en een leger groene zwangerschapsbroek van dezelfde winkel. De schoenen die ik eronder draag zijn Chelsea boots van de vanHaren. 




Wat vind jij van het vestje van de Kruidvat en hoe zou jij hem combineren?