dinsdag 17 november 2015

Therme Zen white lotus bath milk


Vandaag review ik een product van Therme en wel een bad melk. Deze bad melk komt uit de Zen white lotus lijn en dat ik de geur heerlijk vind weet ik al, want ik heb meerdere producten van deze geurlijn gebruikt, maar ben ik ook zo tevreden over de werking?


De bad melk zit in een flesje en daaromheen zit een doosje. De uitstraling van het doosje vind ik strak en goed bij het merk passen!


Op de zijkant van het doosje staat informatie over het product en hoe je het kan gebruiken. De bad melk heeft de geur van witte lotus en de melk is verrijkt met zijde, soja olie en vitamine C+E om je huid te beschermen en zacht te maken.

Voor gebruik is het belangrijk om het flesje goed te schudden en dan kun je de melk aan het bad toevoegen. Per bad sessie gebruik je zo'n 10 ml en als je het dopje gebruikt dan zijn dit zo'n 3 a 4 dopjes.


Het flesje wat erin zit is van glas en ik vind de uitstraling saai en al helemaal in vergelijking met het doosje. De fles bevat in totaal 100 ml product en dat betekend dat je zo'n 10 bad sessies kunt doen met het flesje.


Ik vind de geur heerlijk! Subtiel, maar goed aanwezig en hij blijft lekker lang hangen. Het badwater krijgt een subtiele schuim waas, maar echt schuim kan ik het niet noemen. Dit had ik ook niet verwacht. Terwijl ik in bad zit voel ik dat mijn huid een olie laagje krijgt. Het voelt heerlijk aan en nadat ik heel voorzichtig uit bad ben gestapt en me heb afgedroogd voelt mijn huid zijdezacht aan! Het is duidelijk dat de bad melk een goede verzorging bied aan mijn huid. Wel is het uit bad stappen een hele klus omdat het bad zo glad is. Niet heel veilig dus.


Ik denk dat deze bad melk uit het assortiment gaat, want ik kocht hem voor €2,99 terwijl hij normaal €7.99 kost.


Gebruik jij weleens een bad melk in bad?