maandag 30 november 2015

Mijn leven in beeld week 48 kaasfondue, uit eten en bloggen


De afgelopen week was een gezellige week waarin ik meerdere leuke dingen buiten de deur heb gedaan en ook goed bezig ben geweest met artikelen maken. Ook kreeg ik tot twee keer toe onverwachts bezoek bij huis waarvan een keer zelfs in huis.


1. Bols is al een paar weken niet echt fit (Grolsch ook niet) en dat is duidelijk aan ze te merken. Bols gaat bijna niet naar buiten en slaapt veel. Gisteren kwamen we erachter dat hij bloed in zijn urine heeft wat wijst op een blaasontsteking. Dit wordt vaak veroorzaakt door ziekte of stress, dus we houden hem maar even goed in de gaten.
2. Zaterdagmiddag en zondagavond spelen we spelletjes op de wii. Dit was al best lang geleden, maar het blijft leuk.
3. Dinsdag avond kijk ik gtst en daarna verslaafd. Dit is de laatste tijd vaste prik op dinsdag!
4. Altijd als ik s'middags op bed ga liggen komt Grolsch bij me slapen. Meestal dicht in de buurt, maar deze keer op het voeteneind.


1. Kruidvat had een leuke actie van 1+1 gratis op alle make-up. Ik ging woensdag naar een filiaal bij ons in de buurt en helaas bleek het schap daar weg te zijn. Gelukkig kon ik nog wel mooie producten scoren in een afprijs/uit het assortiment bak.
2. Dinsdag kwam er een notd artikel online en woensdag besloot ik hem iets op te fleuren met een sticker van een vlinder. Helaas bleef die niet lang zitten.
3. Donderdagavond gingen we naar de broer van Carlo en zijn vriendin om hun nieuwe huis te bewonderen. Ik maakte me simpel op.
4. Maandag kon ik eindelijk mijn camera weer ophalen na 6 weken tijd! Het moederbord bleek kapot te zijn en nu kan ik eindelijk weer mooiere foto's schieten en makkelijker filmen.


1. Woensdag voelde ik me bekeken. Het bleek een kat uit de buurt te zijn die op onze loungeset lag te slapen
2. Puschkin eten geven
3. Donderdag staat er ineens een kat midden in de woonkamer. Deze is van onze achterburen en ik had verwacht dat hij/zij me eng zou vinden, maar dit viel reuze mee
4. Is het geen plaatje!


1. Maandag kon ik mijn camera ophalen en mijn moeder was gezellig mee! Ik trakteerde op wat lekkers bij de Hema.
2. Dinsdagavond eet ik voor het eerst kaasfondue. Mijn moeder en ik eten op dinsdag vaak bij elkaar en ik had het nog nooit gehad. Vanaf nu gaat het wel vaker gebeuren!
3. Ik lunch met lekkere pizzabroodjes met salami.
4. Op zaterdag doen Carlo en ik wat boodschappen bij de supermarkt en daarna ontbijten we gezellig bij de Hema.


1. Woensdag avond ga ik uit eten met mijn werk. Ik krijg een prachtige bos bloemen
2. Ik koop eindelijk mijn muziekmobiel! In mijn zwangerschapsupdate kun je het verhaal hierachter lezen.
3. Op dinsdag komt er een pakketje binnen van Nutricia.
4. Vooral de gerbera's vind ik prachtig!


Heb jij wel eens kaasfondue gegeten? Zo ja wat vond jij ervan?