dinsdag 9 augustus 2016

Tosti alla speciale


Meestal als ik een tosti eet is dit gewoon met kaas en soms met een plakje ham erbij. Lekker, maar ik wou een keer wat anders. Nu aten wij vroeger wel eens een tosti met cervelaatworst, kaas en slasaus en dat vond ik altijd erg lekker en dat bracht me op een idee! Ik maakte hier een variatie op om je vingers bij af te likken.

Benodigdheden: 
- Tosti ijzer
- mes 
- 2 sneetjes brood
- pesto 
- 4 plakjes kaas
- 2 plakjes cervelaatworst
- halvarine
- slasaus

Bereidingswijze: 
- Smeer de buitenkanten van het brood in met een laagje halvarine
- Leg de 1 snee  met de boter kant naar beneden in het tosti ijzer en besmeer hem met pesto
- Leg de plakjes kaas en de cervelaatworst erop
- Doe het andere sneetje erop met de boter kant naar het tosti ijzer
- Doe het tosti ijzer dicht en wacht tot je tosti mooi van kleur is. 
- Snij de boterhammen in een punt en doe wat slasaus op je bord
- Eet smakelijk!



Hoe beleg jij je tosti? 




Gerelateerde artikelen: 
Mijn leven in beeld week 27
3 smoothie recepten
Tag food