donderdag 11 augustus 2016

Only you oogschaduwwaaier


Voor mij was Only you een onbekend merk totdat ik op een blog een oogschaduw waaier tegen kwam van dit merk. Ik was meteen verkocht en niet veel later heb ik hem aangeschaft. Dit is alweer wat maanden geleden, maar het palette is zo gaaf dat ik er toch echt wel aandacht aan moest geven. 


Het palette is een limited edition wat betekend dat het palette maar tijdelijk te koop is. Op het doosje zit een patroon van kriebeltjes in verschillende kleuren.


Het palette bestaat in totaal uit 3 lagen met elk 7 oogschaduw kleuren. Alle kleuren bevatten een shimmer en ze zijn 0,8 gram per stuk.



Het oogschaduw doosje is zwart met dezelfde kriebeltjes als op het doosje wat er omheen zat, maar dan zonder kleurtjes. Gewoon simpel wit .Op de onderkant zit een spiegeltje wat handig is voor onderweg. Wel vind ik het jammer dat er geen applicator bij zit, want dat zou het voor mij nog net wat completer maken.



De eerste laag bestaat uit mooie warme tinten die goed met elkaar te combineren zijn. De kleuren die erin zitten zijn verschillende tinten paars en verschillende tinten bruin.



De tweede laag bestaat uit allemaal verschillende tinten blauw en een paarse kleur! Ik vind het jammer dat de vierde en de vijfde kleur bijna hetzelfde zijn, maar aan de andere kant is dat wel de kleur die ik het meeste zal dragen van de blauwe tinten.



De derde laag vind ik persoonlijk het mooiste. Deze laag bevat een gele kleur, een oranje kleur en vijf verschillende tinten groen.  

Zoals je kan zien op de swatches zijn alle kleuren stuk voor stuk goed gepigmenteerd. Tijdens het maken van de swatches merkte ik dat de structuur van de oogschaduws heel zacht is en ze pakken makkelijk op mijn huid. Wel vind ik dat ze lichtelijk brokkelig zijn. 



Ik heb al veel verschillende ooglooks gemaakt met dit palette en daarbij gemerkt dat de oogschaduws erg fijn werken. De kleuren zijn goed met elkaar te combineren en dat maakt het palette veelzijdig ook brengen ze makkelijk aan en ze laten zich makkelijk blenden. 


Al met al maar twee kleine nadelen en een heleboel voordelen! De prijs is goed, de kwaliteit is super en ik weet zeker dat ik dit palette nog heel vaak ga gebruiken. Dit palette doet me denken aan de paletten van Sleek waar ik ook groot fan van ben.

Ik kocht dit palette voor €8,95 bij de Ici Paris XL.


Kende jij het merk Only you? Zo ja, wat is jou mening over het merk? 




Gerelateerde artikelen:
Sleek paletten stash
Mua poptastic palette
Mijn leven in beeld week 31 vakantie en familiebezoekjes