woensdag 28 januari 2015

Naar de kapper geweest en haren geverfd



Meestal wordt er aangeraden om eens in de 2 maanden naar de kapper te gaan, maar om eerlijk te zijn duurt het bij mij altijd langer. De laatste keer dat ik bij de kapper was was op 10 september en gisteren ging ik eindelijk weer! Na het bezoek aan de kapper heb ik ook meteen mijn haren geverfd, want dit was ook hoog nodig!



Ik had niet echt drastische plannen met mijn haar. De foto hierboven is van voor mijn bezoek en ik droeg mijn pony sinds een paar weken naar de zijkanten en ik wou toch wel graag weer een pony! Ik vind het pittiger staan. Ook de lengte moest nodig bij gepunt worden, want er zat niet veel leven meer in.


Toen ik terug kwam van de kapper heb ik even een tussendoor foto gemaakt. Dit is dus na het kapper bezoek, maar voor het verven. Dat kun je ook wel duidelijk zien aan mijn prachtige uitgroei. De kapper heeft een aantal lagen in mijn haar geknipt en van de lengte is zo'n 5 centimeter afgegaan. Het staat meteen al een stuk beter.


Mijn haar verven deed ik met de Rubella holiday verf van de Action. Ik gebruik altijd twee pakjes en de verf kost volgens mij zo'n 1,60, dus dat valt reuze mee. Ik koos voor de kleur kastanje goud. Iets minder heftig dan het paars rode, maar nog steeds wel pittig. Het paars rode vond ik super mooi, maar het vervaagd heel snel en ik hou van afwisseling!


Helaas heeft de verf niet helemaal mooi gepakt op mijn uitgroei, maar ik vermoed dat dit door de hormonen komt. Toch vind ik het effect wel heel mooi geworden en ik ben helemaal blij met mijn nieuwe haren!



Hoe vaak ga jij naar de kapper?