maandag 19 januari 2015

Ik ben er weer!


Poging nummer 6 om dit artikel te tikken. Iedere keer zet ik woorden neer en uiteindelijk haal ik ze weer weg en eindig ik in een leeg digitaal papier. Tranen rollen over mijn wangen, maar ik weet niet hoe ik moet opschrijven hoe de december maand voor mij geweest is.


Het uitleggen kan ik niet en ergens wil ik het ook niet, want ik lijkt me beter om het voor mezelf te houden. Sinds vorige week ben ik weer bezig om artikelen te schrijven en vanaf nu hoop ik dat er weer gewoon twee artikelen per dag zullen verschijnen. Helaas kregen we deze week weer een tegenslag toen Bols maandag in de hal op de grond lag en bleek aangereden te zijn. Hoe het met hem gaat en hoe het allemaal gegaan is lezen jullie later, want daar komt nog een post over online.

We gaan nu dus gewoon weer op de oude voet verder. Dat betekend iedere dag om 6 uur s'ochtends een artikel en om 18:00 een artikel. Het avondartikel zal weer in een bepaald thema zijn die ik elke maandag bekend maak.


Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes!