donderdag 29 januari 2015

Fashion question: Wat is je favoriete schoenenwinkel


Twee weken geleden was ik met mijn moeder in Amsterdam en toen ik de Steve madden winkel zag moest ik even naar binnen. Mijn portemonnee zou niet genoeg gevuld zijn, maar even kwijlen kost gelukkig niks!

Het blijf me verbazen hoe ze keer op keer wat nieuws kunnen bedenken qua kleurcombinatie's en modellen! Het gekke is ook dat als er een nieuw type schoen is dat iedereen er dan meestal in gaat lopen. Mode noemen ze dat! Zelf doe ik wel redelijk mee met de mode, maar ik denk dat je ook wel die richting in gestuurd wordt door de winkels! Mijn smaak is vrij breed, maar het hele sportieve is niet voor mij weggelegd. Wat ik vooral belangrijk vind bij een paar schoenen is dat ze vrouwelijk zijn, een goede kwaliteit hebben en dat ze betaalbaar zijn.


De keus in schoenenwinkels is reuze, maar ik slaag toch meestal wel bij dezelfde winkels! De Action verkoopt soms leuke modellen, maar de kwaliteit/stevigheid is vaak teleurstellen (ook niet zo gek voor de prijs). Verder slaag ik af en toe ook bij de Scapino of de Bristol, maar mijn favoriet is toch echt wel de VanHaren! Leuke betaalbare schoenen in verschillende materialen. Als je mijn schoenenstash gisteren hebt bekeken kon je dit natuurlijk al wel raden! 


Wat is jou favoriete schoenenwinkel?