maandag 26 september 2016

Mijn leven in beeld 25 september 2016 Naar het bos en eten met familie


Gisteren was het prachtig weer en we gingen s'ochtends naar het bos om foto's te schieten voor mijn site en om te wandelen. Aan het eind van de dag paste mijn moeder op Selena en Carlo en ik gingen naar een verjaardagsetentje van zijn opa en oma!

Selena was om half 7 al wakker. Carlo en ik hebben de afspraak dat ik er op zaterdag uit ga en hij op zondag. Helaas was ik al te wakker om nog weer in slaap te vallen, dus dan er maar uit. 


Ik vul mijn een vraag per dag voor mama's vraag in. Ik schreef al eens een artikel over dit boekje en ik ben er nog steeds heel positief over.


Terwijl Carlo Selena de fles geeft maak ik het ontbijt klaar. We ontbijten vaak uitgebreid op zondag met afbakbroodjes en een gekookt eitje.


 Na het ontbijt ga ik naar boven om mij aan te kleden en ik doe mijn make-up. Rond half 10 rijden we naar een bos hier in de buurt.


We maken eerst foto's van de Nuna Ivvy kinderwagen. Ik heb hem nu bijna 9 maanden in gebruik, dus ik vond het wel tijd om er een review over te maken met de voordelen en nadelen. Daarna is het tijd om te gaan wandelen. We lopen naar een open veldje waar we Selena een zakje knijpfruit en wat thee geven.



Na het hapje gaan we even met haar schommelen. Geweldig vind ze dat!

Onderweg maken we meerdere outfit foto's voor het artikel van aanstaande donderdag.






We lopen langs dit prachtige water.


En ik maak wat foto's met de mooie licht inval van de zon!

Als we weer thuis zijn is het een uurtje of 12 en dat betekend dat het tijd is voor de fles en om te lunchen. Na het eten gaat Selena naar bed voor haar middag slaapje en ik haal even de stofzuiger door de woonkamer heen.


Als ik daar mee klaar ben ga ik de slag met de foto's uitzoeken die allemaal gemaakt zijn.


Rond kwart over 3 is mijn moeder er. Zij past een paar uurtjes op Selena en wij gaan gezellig uit eten met wat familie ter ere van de verjaardag van de opa en oma van Carlo. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.

We zijn rond half 8 weer thuis en nog net op tijd om Selena een kusje te geven. Ik klets nog een tijdje met mijn moeder en daarna zet ik dit artikel in elkaar.


Heb jij gisteren ook genoten van het mooie weer? 




Gerelateerde artikelen: 
Mijn leven in beeld 10 september 2016 Harlingen, spetteren en zullen we een spelletje doen
A walk through the meadow
Een vraag per dag voor mama's