maandag 12 september 2016

Mijn leven in beeld 10 september 2016 Harlingen, spetteren en zullen we een spelletje doen


Afgelopen zaterdag zijn we gezellig een dagje naar Harlingen geweest. We hebben genoten van de zon, de zee en natuurlijk van elkaar. Het was helaas te koud om de zee in te gaan, dus toen we thuis waren ging Selena nog even in haar badje spetteren en s'avonds hingen we languit voor de buis met een hapje en een drankje!



We kwamen aan rond een uurtje of tien en het was tijd om Selena fruit te geven. Dit deden we op een bankje aan het water met het dit prachtige uitzicht.


Daarna liepen we door naar het centrum. Het is geen groot centrum, maar we vermaakten ons er prima. We kochten een slaapzak voor Selena, want maat 70 wordt nu toch echt wel te klein. Deze is van de Hema en koste €16 euro. De mouwen zijn afrits baar en hij is dun wat voor het weer van nu perfect is.


We liepen door naar de rederij en keken naar de bootjes in de zee.



We kwamne langs deze mooie uitkijktoren. Je kon er ook op omdat het open dag was, maar helaas kon dat niet met de kinderwagen en die laat ik liever niet buiten zonder toezicht staan.


In de verte zagen we de Tiger aankomen. Dit is de snelle boot richting Terschelling of Vlieland en de binnenkant is hol. Heel apart om te zien. Selena vond de boot niet heel interessant, maar gierde het wel uit door de wind die door haar haren blies.


Daarna kwamen we erachter dat het ondertussen alweer half 12 was en dat betekende dat het tijd was voor de fles van Selena. We besloten terug te lopen naar het stadje om daar een eettentje te zoeken. Helaas was dit geen succes. We wouden graag vis eten bij een zaakje waar je kon zitten, maar niet bij een restaurant. Ik vroeg iemand om hulp en bij de rederij bleek zo'n zaakje te zitten. Dat werd weer teruglopen.

We genoten samen van een grote portie kibbeling. Dat hoort en nou eenmaal bij als je naar de zee gaat!



We slenterden verder over de boulevard en onderweg zagen we deze mooie vuurtoren.







We kwamen aan bij de zee en hebben gezellig samen op een kleedje gelegen. Helaas was het te koud om de zee in te gaan, maar Selena vermaakte zich prima met haar schepje en haar harkje bij het gras.


Rond drie uur stapten we weer in de auto terug naar huis en onderweg zijn we even naar een outletwinkel geweest. Hier verkochten ze onder andere Steve Madden schoenen voor maar 25 euro, maar helaas zat er niks voor mijn gading bij. Wel kocht ik nog 8 microvezel doekjes voor €1,50.


We reden nog even naar de Mac donalds voor een verkoelende afsluiting van de dag en daarna brachten we Selena naar bed. Die had door de dag heen maar zo'n 45 minuten geslapen, dus we hadden verwacht dat ze wel moe zou zijn, maar dit bleek niet het geval. Na 30 minuten kletsen heb ik haar maar weer uit bed gehaald.


We vulden haar zandbakschelp met water. Deze kocht ik vorige week voor maar 10 euro bij de Intertoys!




S'avonds ben ik nadat Selena op bed lag gaan douchen en daarna zijn we Red mijn vakantie en Zullen we een spelletje doen? gaan kijken met een hapje en een drankje! Deze Wieckse radler is echt zo lekker! Fris en zoet.


Om half 11 doen we de deuren op slot en duiken we ons bedje in!


Wat heb jij van het weekend gedaan? 




Gerelateerde artikelen: 
Plog valentijnsdag
Mijn leven in beeld week 19 vakantie en zwemmen
Mijn leven in beeld week 31 vakantie en familie bezoekjes