donderdag 29 september 2016

Outfit de herfst is begonnen


Een paar weken geleden was ik bij de Wibra en daar heb ik een broeklegging en twee jasjes gekocht voor een klein prijsje. De jasjes zijn hetzelfde als die ik bij de outfit van vandaag draag, maar dan meer dan de helft goedkoper en in andere kleuren. Een van deze kunnen jullie binnenkort nog in een outfit verwachten, maar voor nu een outfit met de legging!



De outfit:
Legging: Wibra
Top: Primark
Jasje: Vero moda

De legging is bordeaux rood van kleur en dit is een van mijn favoriete kleuren voor de herfst. Ik heb al een heleboel combinatie's in mijn hoofd van outfits met deze legging. De kleur is goed te combineren met de donker blauwe, donker groene en bruine tinten die we veel zien bij de nieuwe herfst winter collectie.

Aangezien het afgelopen zondag 24 graden en zonnig was besloot ik hem toch wat minder donker te maken en daarom heb ik gekozen voor de licht roze top en het blauwe jasje.


De schoenen die ik eronder draag zijn enkellaarsjes van vanHaren. Ze zijn zwart van kleur en hebben franjes en gespen wat de laarsjes wat stoerder maakt. 


Qua sieraden draag ik alleen twee ringen. De linker ring is mijn trouwring en de rechter is een uilenring die ik volgens mij een keer bij de Action heb gekocht. Helaas is er in de middag een oortje afgebroken, waardoor ik hem heb weg moeten gooien.



Met wat voor kleuren zou jij deze bordeaux rode legging combineren?




Gerelateerde artikelen: 
Mijn leven in beeld 25 september 2016 naar het bos en uit eten met familie
Outfit autumn aqua
New in enkellaars met franjes en gespen