vrijdag 10 oktober 2014

Notd Catrice 15 Denim moore


Eerder lakte ik mijn nagels meerdere keren per week en dan iedere keer in een andere kleur. De laatste tijd is dit wel anders, want mijn nageltjes hebben voor vorige week denk ik zo'n 3 maanden geen kleurtje gezien. Ik heb mezelf voorgenomen om iedere woensdag mijn nagels te gaan lakken en vandaag deel ik mijn kleurtje van afgelopen woensdag met jullie. 


Ik besloot voor een kleur te gaan die ik nog niet eerder heb gedragen en wel goed bij het weer van nu past. De lak is van Catrice en heet 15 Denim moore. Denim moore ligt sinds een paar maanden in de schappen en zit dus in de normale collectie. De lak zit dus ook in een normaal potje en bevat 10 ml. Wat ik altijd fijn vind aan de lakken van Catrice is dat ze een extra breed kwastje hebben. Hierdoor vind ik het lakken makkelijker geworden.


Denim moore is volgens mij afgeleid van de Actrice Demi moore en denim is dan omdat de lak blauw is zoals een spijkerbroek. De lak is paars/blauw van kleur en bevat allemaal minuscule glittertjes die de lak een mooi effect geven.


Op de nagelfoto's heb ik twee laagjes aangebracht. Ik heb getwijfeld of een laagje niet genoeg was, maar besloot dat ik met twee toch mooier vond. De droogtijd van de lak is best snel en wat ik zo mooi vind aan deze lak is dat hij in verschillende lichten verschillende kleuren heeft. De glinstering is lang niet altijd te zien.



Wat draag jij nu op je nagels?